Skocz do zawartości

BMW F11 2.0D 184KM N47T 2011r. manual kody błędów


deluxe33

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzisiaj na trasie jadąc w dość dużym deszczu i wietrze na 6 biegu przy ok. 2100 obr. i przy lekkim dodawaniu gazu samochód zaczął poszarpywać. Przy mocnym wciśnięciu gazu przyśpieszał płynnie. Na innych biegach było OK. Po kilku redukcjach i przyśpieszeniach poszarpywanie na 6 biegu ustało. Po powrocie do domu podpiąłem kompa, który odczytał dwa błędy:


251900 - wyjście 2 (minus) siłownika zaworu przyśpieszenia, włączenie: zwarcie do masy - stały

251A00 - siłownik amortyzatora, włączenie: przeciążenie - nie ciągły


Błędy skasowałem i jutro po jeździe sprawdzę czy znów się pojawią. Przerabiał ktoś u siebie takie błędy bądź wie czego dokładnie dotyczą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Te błędy blokują wypalanie filtra DPF.

Oczywiście należy zobaczyć wszystko co jest związane z zasilaniem przepustnicy, kości , przewody.

Częstą przyczyną jest również wnikanie oleju do elektroniki przepustnicy. Musisz ją zdemontować i rozebrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.