Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
LCI w kwietniu 2023, a nowy model w 2024? Myślę że dłużej poczekamy.

 


Nowy model bedzie w 2026r. Wszystko jest oficjalnie rozpisane.

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
LCI w kwietniu 2023, a nowy model w 2024? Myślę że dłużej poczekamy.

 


Nowy model bedzie w 2026r. Wszystko jest oficjalnie rozpisane.

 

A gdzie mogę to zobaczyć? Rozpiski itd, kiedy LCI a kiedy nowy model :D

Opublikowano
LCI w kwietniu 2023, a nowy model w 2024? Myślę że dłużej poczekamy.

 


Nowy model bedzie w 2026r. Wszystko jest oficjalnie rozpisane.

 

A gdzie mogę to zobaczyć? Rozpiski itd, kiedy LCI a kiedy nowy model :D

 

https://g05.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1909604

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, miałem kupować serię 5 touring 40i, ale zima w tym roku przypomniała mi, że muszę mieć wyższe auto ,wiec zostaje X5 (mam 100m swojej drogi, której nie odśnieżam, Allroad daje radę, więc x5 też ogarnie.


Teraz pytanie- już mam wszystko ogarnięte, konfig zrobiony, tylko Thomas z Autogefühl (kanał na YT) zasiał wątpliwość- zdecydowany byłem na 40d (tak z automatu, jak to do SUVa), a on stwierdził, że poleca 40i do X5. Pytanie do kolegów z 40i- daje radę? Można się tym powściekać trochę? Czy oba silniki są tak samo mocne i dobre do SUVa?


Spalanie to nie problem, kupuję auto w Niemczech, 4000€ różnicy między 40d a 40i, akurat się skompensuje (+ tańsza benzyna na stacji).


Żeby się odwdzięczyć, to dodam, że rabat w salonie w D dostałem 16% wchodząc z ulicy, bez wnikania we flotę etc.


Termin realizacji- maj/czerwiec.

Opublikowano
Panowie, miałem kupować serię 5 touring 40i, ale zima w tym roku przypomniała mi, że muszę mieć wyższe auto ,wiec zostaje X5 (mam 100m swojej drogi, której nie odśnieżam, Allroad daje radę, więc x5 też ogarnie.


Teraz pytanie- już mam wszystko ogarnięte, konfig zrobiony, tylko Thomas z Autogefühl (kanał na YT) zasiał wątpliwość- zdecydowany byłem na 40d (tak z automatu, jak to do SUVa), a on stwierdził, że poleca 40i do X5. Pytanie do kolegów z 40i- daje radę? Można się tym powściekać trochę? Czy oba silniki są tak samo mocne i dobre do SUVa?


Spalanie to nie problem, kupuję auto w Niemczech, 4000€ różnicy między 40d a 40i, akurat się skompensuje (+ tańsza benzyna na stacji).


Żeby się odwdzięczyć, to dodam, że rabat w salonie w D dostałem 16% wchodząc z ulicy, bez wnikania we flotę etc.


Termin realizacji- maj/czerwiec.

 

Miałem f15 4.0d i po założeniu Race Chipa śmigało suuper; żona ma G06 4.0i i po założeniu Race Chipa śmiga super :). Oba jeździły dobrze, ale jak dołożyłem do jednego i drugiego RaceChip GTS black + RaceChip XLR to zrobiły się inne auta (niestety, ale to dopiero można po zakończeniu gwarancji :(, gdyby nie to to nawet do mojej X5MC bym dołożył :) ).

Jednym i drugim się pobawisz, ale gdybyś chciał ciągać przyczepę to wtedy Nm się liczą i lepszy jest 40D; jeżeli do jazdy na co dzień i przy obecnych cenach benzyny i restrykcjach jakie się w EU pojawiają to wtedy 40i.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, miałem kupować serię 5 touring 40i, ale zima w tym roku przypomniała mi, że muszę mieć wyższe auto ,wiec zostaje X5 (mam 100m swojej drogi, której nie odśnieżam, Allroad daje radę, więc x5 też ogarnie.


Teraz pytanie- już mam wszystko ogarnięte, konfig zrobiony, tylko Thomas z Autogefühl (kanał na YT) zasiał wątpliwość- zdecydowany byłem na 40d (tak z automatu, jak to do SUVa), a on stwierdził, że poleca 40i do X5. Pytanie do kolegów z 40i- daje radę? Można się tym powściekać trochę? Czy oba silniki są tak samo mocne i dobre do SUVa?


Spalanie to nie problem, kupuję auto w Niemczech, 4000€ różnicy między 40d a 40i, akurat się skompensuje (+ tańsza benzyna na stacji).


Żeby się odwdzięczyć, to dodam, że rabat w salonie w D dostałem 16% wchodząc z ulicy, bez wnikania we flotę etc.


Termin realizacji- maj/czerwiec.

 

Obydwa silniki świetne. Kwestia czy zależy Ci na dużym zasiegu i czy jeździsz wiecej w trasie czy po mieście. Wiadomo diesel jak to diesel wymaga troche więcej uwagi (chocby dolewanie ad blue, dpf) ale pięknie idzie z samego dołu i palisz mniej niz 10l na 100km w tak dużym suvie jak X5. 40i B58 to znowu chyba najlepszy benzynowy silnik w historii BMW. Liniowo rozwija moc, rozsadny jesli chodzi o spalanie i wygląda na to że nie ma żadnych poważnych słabości dotyczących awaryjności. Jest tez bardzo podatny na tuning.

W sumie trudny wybor. Sam chyba wybrałbym... 30d ze względu na cenę i wciąż satysfakcjonujące osiągi.

Opublikowano

Ten sam wątek wałkowaliśmy w dziale 5 touring, nie było jasnego wskazania na zwycięzcę, więc zakładam, że co nie wybiorę, to będzie dobre. I taki jest chyba wniosek dla tych, którzy w przyszłości będą to czytać :)


Rozmawiałem z chłopem z BMW o zamówieniu, a on mi mówi, że jak teraz zamówię, to produkcja będzie w kwietniu, więc już będzie po faceliftingu- tylko gdzie szukać o tym informacji? W necie tylko jakieś rendery, bez klarownych odpowiedzi. Zakładam, że środek będzie jak w serii 7, kwestia wyglądu zewnętrznego i silników. Jak by wzmocnili benzynę na przykładowo 380KM to by ułatwiło decyzję (zakładając, że diesel zostanie na 340KM).

Opublikowano

Faktycznie dziwna sprawa. Lift jest dosyć mocny i pomimo pełnego zaufania do marki to dosyć nietypowe kupować auto które nie miało swojej premiery. Mówi się też że będzie drożej a napewno gorzej z rabatami jak to z nowościami.

A i kolego najważniejsze, co z rabatami? Straszyli że w tym roku nie będzie rabatów w BMW na auto do produkcji.

Opublikowano
Generalnie jak model sprzed liftu to bedziej taniej i to w katalogu jak i wiekszy %rabatu. Po lifcie drozszy katalog i rabatu duzo nie bedzie, wiec cos za cos. Wnetrza na poziomie serii 7 bym sie nie spodziewal. Bedzie id8 z zakrzywionym ekranem i zniknie wajcha ale na kryształy na desce z podswietleniem bym nie liczył. Nie dawno byl lift x7 wiec wnetrze bedzie raczej takie jak tam. Nie bedzie juz laserow, 40d ma miec 352km
Opublikowano

Gość z salonu powiedział, że rabat utrzyma, ale nie wie jaka będzie cena (to wersja z salonu w PL).


Czyli 40i 360KM i 40d 352KM- znowu koło siebie i będą podobne parametry. Myślałem, że wsadzą w 40i 380 KM jak w x3 40i M :(


Laserów nie będzie już nigdy, czy tylko chwilowo przez brak półprzewodników?


Będzie drożej, ale za 3 czy 4 lata jak będziemy sprzedawać, to nowy model będzie odpowiednio droższy, więc znowu powinno się skompensować.

Opublikowano
Jeżeli chcesz kupić wersję po LCI, to pewnie obecny moment i rabat są ok (siadła sprzedaż samochodów). Ale kupując wersję sprzed LCI poczekałbym aż ogłoszą nowy model - spodziewam się duuuuużych rabatów wyprzedażowych starego modelu, a sytuacja zmieniła się o tyle względem zeszłego roku, że salony mają bardzo dużo samochodów na placach dostępnych od ręki i będą chciały się pozbyć wersji sprzed LCI.
Opublikowano
Gość z salonu powiedział, że rabat utrzyma, ale nie wie jaka będzie cena (to wersja z salonu w PL).


Czyli 40i 360KM i 40d 352KM- znowu koło siebie i będą podobne parametry. Myślałem, że wsadzą w 40i 380 KM jak w x3 40i M :(


Laserów nie będzie już nigdy, czy tylko chwilowo przez brak półprzewodników?


Będzie drożej, ale za 3 czy 4 lata jak będziemy sprzedawać, to nowy model będzie odpowiednio droższy, więc znowu powinno się skompensować.

 

Mysle ze 40i bedzie mial 381km czyli takie parametry jakie ładują teraz do x7

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jeżeli chcesz kupić wersję po LCI, to pewnie obecny moment i rabat są ok (siadła sprzedaż samochodów). Ale kupując wersję sprzed LCI poczekałbym aż ogłoszą nowy model - spodziewam się duuuuużych rabatów wyprzedażowych starego modelu, a sytuacja zmieniła się o tyle względem zeszłego roku, że salony mają bardzo dużo samochodów na placach dostępnych od ręki i będą chciały się pozbyć wersji sprzed LCI.

 

No właśnie jakby ktoś obstawał przy pre LCI to dam namiar do handlowca na X5 5.0i z 95 tyś rabatu.:) Przekażę info za free.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
40i ma mieć 360 KM

Myśle ze jak go zhamujesz to będzie ok. 380KM ponieważ jak to powiedział mój gość od tuningu te silniki dostają bonus od fabryki. U mnie na papierze 340 KM a w rzeczywistości po zhamowaniu 362KM. Finalnie 408KM/610Nm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.