Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Pacjent to e46 316ti z 2002 roku. silnik 1.8 benzyna.

Usterce uległy zegary, po wymianie na używane z tego samego modelu. świecą się na żółto kontrolki od ręcznego i kontroli trakcji.

Nie działa kontrola trakcji oraz przycisk bc. abs działa poprawnie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Licznik kodowałeś czy tylko przerzuciłeś? Zmieniłeś w nim VIN i FA (ZCS)?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najprościej przelutować pamięć ze starego licznika do nowego. Nie masz problemu z przebiegiem i odchodzi kodowanie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Osobiście wolałbym nie dotykać się z lutownicą do licznika.

a przebieg nie stanowi problemu bo jest niemal identyczny jak ten z oryginalnych zegarów.

Mam kabel k+dcan

programy:

-inpa

-ncs

-NCS Dummy

Da rade coś tym zrobić??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najprostsze rozwiązanie to odczytać go NCSem i zobaczyć co ma zakodowane! Jeszcze lepiej odczytać stary i w nowym ustawić tak jak w starym było.


Najlepsze rozwiązanie jeśli HW i SW się zgadza to przelutowac eprom tak jak piotr520 podpowiada. Układ ma 8 nóżek możesz grzać pokolei i igłą unosić.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najprostsze rozwiązanie to odczytać go NCSem i zobaczyć co ma zakodowane! Jeszcze lepiej odczytać stary i w nowym ustawić tak jak w starym było.


Najlepsze rozwiązanie jeśli HW i SW się zgadza to przelutowac eprom tak jak piotr520 podpowiada. Układ ma 8 nóżek możesz grzać pokolei i igłą unosić.

Nie ma takiej potrzeby.


Trakcja świeci z powodu niezgodności VIN między LWS(lub ASC) a licznikiem. Kalibracja czujnika kąta skrętu przepisuje VIN z licznika i rozwiązuje to problem ;-)

Opublikowano
Najprostsze rozwiązanie to odczytać go NCSem i zobaczyć co ma zakodowane! Jeszcze lepiej odczytać stary i w nowym ustawić tak jak w starym było.


Najlepsze rozwiązanie jeśli HW i SW się zgadza to przelutowac eprom tak jak piotr520 podpowiada. Układ ma 8 nóżek możesz grzać pokolei i igłą unosić.

Nie ma takiej potrzeby.


Trakcja świeci z powodu niezgodności VIN między LWS(lub ASC) a licznikiem. Kalibracja czujnika kąta skrętu przepisuje VIN z licznika i rozwiązuje to problem ;-)

 


Dokładnie taka była przyczyna, dziś skalibrowałem czujnik kąta skrętu i wszystko działa.

Dzięki za pomoc. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.