Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam ogromny problem z braniem oleju około litr na 300km. Zaczęło się od tego że auto straciło kompletnie moc okazało się że katalizatory są zapchane , więc je usunąłem zostały wymienione świece oraz dwie cewki, komputer od BMW żadnych błędów nie widzi. Auto zaczęło brać ogromne ilości oleju oraz kopcić na potęgę. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą. I dalej to samo. Teraz mówią że to pierścienie a może coś jeszcze innego. Dodam że była robiona dekompresja i niby wszystko ok. Użyłem ceramizera i trochę się poprawiło w tej chwili 400km i na razie poziom ok ale strasznie mocno kopci nie wiem czy to przez brak katalizatorów czy może te pierscienie jednak czy trzeba wymienić może coś innego. Nie ma żadnych wycieków wszystko suche od góry i od dolu. naprawy są bardzo kosztowne więc nie chciałbym już wymienić czegoś nie trafionego. Auto BMW e87 116i 2.0 122km rok 2010 95 tys przebiegu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uszczelka pod glowica a kopcenie? Pierscienie? Ceramizer? Gdzie ty serwisujesz auto? Temat znany i walkowany od wielu lat: uszczelniacze zaworowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.