Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jak w temacie od początku nabycia auta mam problem ze wskazówką poziomu paliwa, dałem auto do mechanika, wymienili mi pompę paliwa wraz z prawym czujnikiem (pływakiem) i odpowietrzyli zbiornik. Lecz po wyjeździe z warsztatu problem dalej występował więc zakupiłem również lewy czujnik (pływak) już używany ale podobno sprawny. Lecz i to nie pomogło tankuje do pełna i wskazówka albo z poziomu 1/1 się w ogóle nie rusza albo spada dosłownie o parę milimetrów. Moje pytanie co powinienem jeszcze wymienić i czy ktoś jeszcze miał taki problem.

Moje BMW to E90 n47 (177km) 2008r

Opublikowano

Może ten podobno sprawny, jednak nie jest sprawny?

Sprawdź sobie w testach zegarów przy zatankowaniu na full czy wskazania na obu plywakach sa takie same.


U mnie wyszlo, ze lewy nie domaga, wymieniłem na nowkę i jest :cool2:

Opublikowano
Dałem auto do elektryka w ten weekend pod względem tego zegara i wyskakującego czeka od oleju, lewego postojowego i spryskiwaczy powiedział jedynie, że może to być moduł FRM i trzeba wracać do fabryki bo oleju auto ma, światło też jak się włączy i wyłączy to normalnie działa i płyn do spryski też jest. Na kompie też pokazywał że 24 błędy siedzą w tym 3 świece gdzie miałem wymieniane jakieś 2 miesiące temu ale mówił, że mogą być źle pod wzgledem napięcia dopasowane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.