Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam szukam pomocy informacji o chłodzeniu tej jednostki Ostatnio wymieniłem 3 pompy wody elektryczne i pomimo obiegu bo widać w zbiorniczkach prawa strona jest gorąca a drugi zbiorniczek ma lodowaty plyn czy ma ktoś wiedzę co można jeszcze zrobić dziękuję pięknie za pomoc
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego napisz siedem ostatnich znaków numeru Vin. Podam ci numery bezpieczników odpowieedzialnych za poszczególne pompy.

Nie mogę znaleźć zasady działania układu chłodzenia jeśli chodzi o twój silnik. Dlatego ciężko będzie stwierdzić co źle działa.

Twój silnik to S63....?

Czy oprócz zbiornika wyrównawczego intercoolera masz jeszcze jakieś zimne węże?

Może jest źle odpowietrzony układ turbosprężarki?



Bezpiecznik wiatraka chłodnicy

CU9utPuZ

HEg6OVeO

- F171.........100A



Bezpiecznik przekaźnika wiatraka chłodnicy

1Vnc5K7kgP

1VnYhLN9XU

- F127.........5A




Bezpiecznik - charakterystyczny termostat mapowy Y6279

Dv2qMdk5

1VnYgrBRCk

- F43........30A





Bezpieczniki pompy intercoolera M60353 i pompa płynu chłodzącego do chłodnicy powietrza doładowującego 2 M37b.

G8fDjmIo

IRXbOCqG

1VnYdmfOjR

1VnYgrBRCk

- F130........15A

- F41........7,5A





Bezpiecznik pompy płynu chłodzącego turbosprężarki S60354

G8g03U1b

FpC0O8M8

- F01........30A

Opublikowano
Witam dziękuję za zainteresowanie nr z VIN lk27738 teraz opadły mi ręce bo wyswietił komunikat awaria silnika możesz kontynuować jedz wolno niepełna moc
Opublikowano
Witam błąd który wyświetliło był od czujnika położenia wału kuna ugryzła przewody ale w dalszym ciągu plyn od ( turbin chyba ) zimny jak lodowisko pod halą! Błędów więcej nie ma. Plyn między 102 a 78 stopni na kompie! Nie ogarniam może ma ktoś pomysl?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdziłeś bezpiecznik/bezpieczniki , a przede wszystkim te od pompy która daje obieg płynu na Turbo?


Ps.

Załóż sobie kostki Domestosa w komorze silnika. To podobno działa na gryzonie/kuny.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Stara sprawa, ale dla potomnych - chłodzenie intercoolerow i sterownika ma oddzielny układ chłodzenia, pracujący na dużo niższej temperaturze, stąd uczucie, że jest zimny. Chłodzenie turbin odbywa się z układu chłodzenia silnika, czyli powyżej 80stopni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.