Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wszystkich

niedawno zauważyłem na aplikacji bimmer tool, że aktualną masę powietrza mam 2 krotnie większą od oczekiwanej. Borykam się z problemem częstego wypalania dpf'a. Wszystkie wtryski zostały zregenerowane, dpf wyczyszczony, ciśnienie wsteczne ok 6 mbar na wolnych obrotach po wypalaniu. Ale dpf wypala mi się, co ok. 250 km. Brak błędów na komputerze. Pomyślałem, że właśnie tutaj może być problem, zły stosunek paliwa do powietrza i w konsekwencji nieprawidłowa mieszanka, co może powodować szybsze zapełnianie dpf'a. Jakieś pomysły ? Może przepływomierz do wymiany ? Za wszelkie sugestie będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.

Opublikowano

Bimmer tool jeśli chodzi o N47 pokazuję głupoty. Najprawdopodbniej masz niby aktualna z 450/ na 1270? Czy cos takiego tak?


Nie przejmuj się tym, bo w każdym tak pokazuje. Tak samo z DPF w N47 cuda cuda i jeszcze raz cuda.


Jeździć i mniej się na to przyglądać :)

Opublikowano
Hej, wiesz nie wiem jaką tam mam wersję bimmer toola, walczę z częstym wypalaniem dpf'a :) ale to jak walka z wiatrakami :) Trzeba sprawdzić chyba szczelność dolotu, jak kolega wyżej napisał.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam ja mam tak samo u siebie bimmer tool pokazuje wypalanie co 200 km sprawdzałem wszystko jest ok tylko tak jak u ciebie za duża masa powietrza przed egr nie mam pojęcia już gdzie szukac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.