Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odczytać błędy.

Możesz zmierzyć miernikiem, tylko dobrze było by mieć wtyczke z ucietym kablem lub wbić się w żyłę. Sprawna klema ma koło 3Ohm. Wtyczka jest specyficzna, ponieważ dopiero po zamknięciu zabezpieczenia piny łączą się z nią.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak wystrzelony to nie odpalisz :D No takie jego zadanie . Jeśli błąd airbag z niego to rozpinasz tą małą wtyczkę od naboju , psikasz kontaktem . Składasz tak 3x żeby styki wyczyściło i po krzyku .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No niestety tak kolorowo nie jest. Z racji wieku te klemy sie uszkadzają. Poza tym często fachowcy klemę ściskają, wiec auto smiga, a zamiast klemy masz rezystor. Po wystrzale często nie da się wtyczki wyjąć, bo się stapia z klemą. Wtedy nawet z rezystorem potrafi wywalić błąd, jeżeli wtyczka jest nie wyjęta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.