Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jak w temacie.Może ktoś podpowiedzieć przyczynę? Po odpaleniu na zimnym silniku auto chodzi równo .Po rozgrzaniu silnika zaczyna się delikatne falowanie obrotów na bieg jałowym. Falowanie występuje tylko po właczeniu skrzyni biegów na P- postój . Po przełaczeniu na D-drive jak auto stoi -trzymam nogę na hamulcu falowanie ustaje :?: Nie wiem czy to ma związek ale na zimnym silniku autko prawie nie kopci z rur -dymek jest prawie niewidoczny ale po rozgrzaniu wydaje się że jest go zdecydowanie za dużo- kolor spalin normalny biało-szary. Płynu nie ubywa.Ma ktoś jakieś sugestie?
Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
sprawdź odmę, zwłaszcza gumowe przewody. Nieszczelność na kolektorze.
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

Dzięki za sugestie .Masz na myśli odmę tą z tyłu po lewej stronie za kolektorem ? Pokazaną na tym filmiku ? http://bityl.pl/QKE0t

Wymieniałem niedawno rozrząd .Tam za nim też jest jakaś odma olejowa której nikt mi nie ruszał .(może i szkoda) Mam nadzieję że to nie ta bo koszty rozbierania były duże.

Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=FB31-EUR-02-2002-E53-BMW-X5_44i&diagId=11_2817


Wszystko pasowałoby przejrzeć. Nie leci Ci gdzieś z tyłu silnika olej?

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
No tego separatora to już chyba nie ma szans wymienić bez rozbierania połowy silnika? Z tego co wiem to jest gdzieś za rozrządem, czy może się mylę? Jak robili rozrząd to mieli posprawdzać czy wszystko jest ok. Olej wyciekał z pod pokryw zaworowych powiedzieli że cewki były całe mokre od niego .Zostało to ogarniete ,cewki zostały stare ale dostałem informację że mogą długo nie pociągnąc. Martwi mnie ta odma bo jeśli to jest to co mi wrzuciłeś to dostęp do tego raczej słaby ,myslałem że chodzi o tą przy kolektorze jak na wrzuconym filmiku
Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jest z tyłu kolektora po lewej stronie, dostęp tragiczny bez rozbierania kolektora
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
Na tym filmiku który podesłałem wyżej gość robi to w 10 mi -Przynajmniej tak pisze .Co prawda nie jest to e53 tylko e38 ale silniki te same (pomijając vanosy) Tak że może uda się bez rozbierania kolektora??
Człowiek uczy się przez całe życie i głupi umiera

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.