Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, w INPA robisz kalibrację



U mnie wystąpił ten problem; właściwie bez przyczyny, był błąd położenia kierownicy, który powracał po skasowaniu mimo, że kąt był prawidłowy. Świeciła się trakcja i nie mogłem ruszyć na mokrym asfalcie :D Natomiast u Ciebie lampka gaśnie po ponownym odpaleniu więc problem może być gdzie indziej, ale można tam zerknąć dla sprawdzenia.

Opublikowano
Koledzy nie pocieszajcie się, że sprawę załatwi komp. Moim zdaniem coś jest walnięte i to powoduje migotanie, sugeruję że jest to sterownik. Cztery lata temu miałam całkiem podobną sytuację, raz świeciło raz nie no i skończyło się obrotem na jezdni o 180 stopni na szczęście bez rowu czy drzewa.
Opublikowano
Spokojna głowa. To że mam BMW nie znaczy że szarżuje. Ale fakt faktem, na auto z tylnym napędem trzeba mieć doświadczenie i olej w głowie
Opublikowano
Nie potrzebnie się odcinasz a nie słuchasz rad, jak jesteś taki wszechstronny to radz sobie sam. Ja beemkami jeżdżę ponad 25 lat i nie jestem niczego pewna, wydaje mi się że zbyt mało o nich wiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.