Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

Mam problem podczas załączania się LPG na zimnym silniku (E46 M54B22 z LPG KME+Hana) przez jakieś 10-20 sek szarpie na jałowym. Dzieje się tak tylko przez chwile i tylko na LPG. Objaw jakby któraś z cewek miała już dosyć. Podłaczyłem pod kompa i jest jak poniżej. Cewka wymienionana 5tym cylindrze, błędy wyczyszczone, trochę tak pojezdziłem. Po ostygnięciu na zimnym znowu to samo. Znowu komp, tym razem nie ma juz tych błędów. Sprawdziłem korekcję i na 2gim i 6tym cylindrze jest przez ten czas co szarpie na czerwonym polu w okolicach 10%. Wymienilem cewki i swiece na tych cylindrach i nadal komp to samo pokazuje. Zrobiłem adaptacje i tez nie pomoglo. Tankowanie na innej stacji daje ten sam efekt. Obstawiam sonda lambda moze byc do wymiany, ale cylindry 2 i 6 są "podpiete" pod inne sondy. Jeszcze może filtry gazu do wymiany albo wtryski LPG. Co szanowni forumowicze myślą? Poniżej błędy na samym poczatku ktorych juz nie ma. Dzięki


Variante : MS430DS0.PRG - Motor

Version : 2.00 MS 43.0 fuer M54 mit EWS 3

ERGEBNIS : 2 Fehler im Fehlerspeicher


Fehlerort : 0x00E3: Lambdareglerabweichung Bank 1

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 37


Fehler 1. mal aufgetreten bei:


N_32 704.00 rpm

MAF 108.94 mg/stk

TCO 49.50 Grad C

LAM_MV_1 26.95 %

aufgetreten vor (rel. BZ) 5.00 h


Abweichung fett

---

---

---

Fehler ist abgasrelevant

Fehler entprellt

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Fehlercode: E3 B1 01 25 16 14 82 C5 92 A1


------------------------------------------------------------------------------------

Fehlerort : 0x00F2: Verbrennungsaussetzer Zylinder 5

Fehlerhäufigkeit: 1

Logistikzähler : 37


Fehler 1. mal aufgetreten bei:


TCO 57.75 Grad C

N_32_TOL 1024.00 rpm

MAF_TOL 136.18 mg/stk

MAF_BOL 103.49 mg/stk

aufgetreten vor (rel. BZ) 4.60 h


---

Misfire CARB_B1

---

---

Fehler ist abgasrelevant

Fehler entprellt

Fehler momentan nicht vorhanden

sporadischer Fehler

Fehlercode: F2 B2 01 25 8D 20 19 13 92 A5


====================================================================================

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pokaż masę powietrza oraz korekty paliwowe po pełnym rozgrzaniu, prawdopodobnie jest lewe powietrze.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może wtryskiwacze lpg kleją albo leją na zimnym. Podmień je miejscami to wiele wyjaśni. Ile kilometrów mają nalatane te wtryskiwacze.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Wtryski mają już 100k przejechane. Zazwyczaj wtryskiwacze hana tyle wytrzymują. Spróbuję je zamienić miejscami i sprawdze na kompie. Czy na zimnym leją? Nie sądzę, właczaja się przy podobnym nagrzaniu silnika co zawsze. Dodatkowo wymieniałem jakis czas temu czujnik temperatury przy redutkorze. Masa powietrza i korekty paliwowe to ktora opcja w inpa? Po chwili jak juz to 10sek szarpanie ustaje silnik pracuje jak należy, nie odczuwam spadku mocy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dla mnie to problem z wtryskiwaczami.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.