Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, od niedawna jestem posiadaczem F11 (przesiadka z E60) i jest kilka mankamentów które muszę poprawić.

Pierwszy to oświetlenie, mianowicie mam zwykłe żarówki H7 i może nie ruszałbym tematu gdyby nie to, że jedna lampa po prostu cieknie, nie paruje, nie jest wilgotna a CIEKNIE.

Trzeba więc lampe uszczelnić a jak już będzie to robione to pomyślałem o założeniu bi- ledów.

Napisałem do pewnej znanej firmy ale ostrzegli, ze może się to wiązać z koniecznością znalezienia dobrego, kumatego elektryka/ elektromechanika i kogoś ogarniętego w komputery i kodowanie.

Pytanie moje brzmi: co może być do kodowania przy wymianie oświetlenia na ledowe? Co może się spierdzielić co wymagałoby interwencji elektryka?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierwsze badanie techniczne albo kumaty policjant i pomysł leży w gruzach...
Opublikowano
Pierwsze badanie techniczne albo kumaty policjant i pomysł leży w gruzach...

 

Wzrusza mnie troska ale nie jest to odpowiedź na moje pytanie które ciągle pozostaje aktualne :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wykodować sprawdzanie żarówek .O ile te się da bo pozostałe usuwają .


Zapada noc i zaczyna się pokaz świateł i folkloru .

Opublikowano

Jeśli coś jest zrobione jak należy, ustawione jak należy to dlaczego to krytykować? W DE takie przeróbki są i diagności podbijają takie światła (w określonych modelach) więc dobrze zrobione chyba nie może być uciążliwe dla innych użytkowników dróg.

Poza tym zapewniam, że moje auto żadnego z Was na drodze nie spotka więc luzik :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, swiatla h7 w tym modelu sa slabe. Wymiana na bi-led czy zarniki xnenon wymaga kodowania, inne napiecia. Teraz jesli chodzi o aspekt legalnosci, xenon wymaga spryskiwaczy i poziomowania, led (w f30 bynajmniej) nie wymaga spryskiwaczy wiec nie widze problemu w takiej przerobce.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na każdym kloszu jest napisane jaka może być w nim żarówka
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, swiatla h7 w tym modelu sa slabe. Wymiana na bi-led czy zarniki xnenon wymaga kodowania, inne napiecia. Teraz jesli chodzi o aspekt legalnosci, xenon wymaga spryskiwaczy i poziomowania, led (w f30 bynajmniej) nie wymaga spryskiwaczy wiec nie widze problemu w takiej przerobce.

A nie jest w F30 tak, że Zwykła lampa led mieści się w granicy i nie wymaga spryskiwacza, a Adaptive LED daje mocniejsze światło i już spryskiwacz jest konieczny?



Progiem jest 2000 lumenów, a nie typ oświetlenia. Lampa, która przekracza ten próg ma mieć układ oczyszczania(spryskiwacz lub np. wycieraczki).





Co do kodowania, to poza sprawdzaniem żarówek mijania, należy przestawić sterowanie PWM na 100% jak to jest w przypadku ksenonu, oraz wyłączyć kontrolę IGR dla tych żarówek.

W przypadku F30 jest jeszcze opcja sposobu sterowania - FIXED lub PWM -, nie pamiętam czy w F10 też, jeśli tak, to należy zmienić ją na FIXED

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Adaptive LED daje mocniejsze światło i już spryskiwacz jest konieczny?

 

Mam w G32 adaptive led bez spryskiwaczy....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.