Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień Dobry


Interesuje mnie doposażenie mojego autka w przełącznik wyboru trybu jazdy (sport, normal, eco...). Podpowie ktoś czy oprócz przełącznika będzie potrzebna wiązka przewodów. Druga sprawa czy zakoduję go bimmercodem?


Może jest ktoś z Radomia lub okolic co pomógł by w modyfikacji?


c20cdd44cce66d2fmed.png

Opublikowano

Do tego pewnie trzeba zrobić kodowanie i założyć adaptacyjne amortyzatory.Nie wiem czy gra warta świeczki



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

No nie są.Ale bez tego moim zdaniem robota mija się z celem.Bo albo robić coś tak jak Bozia przykazała,albo nie robić wcale.Skoro np.nastawy silnika pójdą na sport,to dobrze żeby zawieszenie też poszło na sport.A takie półśrodki to dla mnie druciarstwo



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Ja mam sport i nie mam adaptacyjnego zawieszenia mam jedynie sportowe zawieszenie (inne amory i sprężyny z tego co wiem) i servotronik kierownica inaczej działa. W M pakiecie chyba to standard.
Opublikowano

Właśnie,nie masz adaptacyjnego,ale masz sportowe z fabryki.Ja mam porównanie.Wcześniej miałem X3 E83 na sportowym z fabryki.Auto trzymało się drogi jak przyklejone,w zakrętach się jechało jak po szynach.Teraz mam X3 F25 ze zwykłym zawieszeniem i czuć,że nie można sobie pozwolić na tyle,co w aucie ze sportowym zawieszeniem.A skoro ktoś chce mieć nastawy silnika,skrzyni biegów i wspomaganie na sport,to raczej nie po to żeby jeździć 60km/h do kościoła.Chyba,że chce to mieć dla samego mieć



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten system byl dokladany do f25 nie zaleznie od wersji zawieszenia. Wiele osob robi retrofit ze wzgledu na funkcje ecopro. Robilem tych zmian wiele. Potrzebujemy ulozyc kabelek pomiedzy icm a wlacznikiem oraz zakodowac auto.
Opublikowano
Ten system byl dokladany do f25 nie zaleznie od wersji zawieszenia. Wiele osob robi retrofit ze wzgledu na funkcje ecopro. Robilem tych zmian wiele. Potrzebujemy ulozyc kabelek pomiedzy icm a wlacznikiem oraz zakodowac auto.

Dużo z tym roboty? Znasz kogoś w mazowieckim kto by takie coś ogarnął?

Opublikowano

Ja dołożyłem do rocznika 2010, kiedy nie było ECO PRO i założyłem wersję SPORT/COMFORT. Późniejsze roczniki miają SPORT/ECO PRO. Tani i prosty mod a pozwala:

a) tylko zmiejszyć siłę wspomagania kierownicy - zawsze zmniejszam w trasie (tryb SPORT) a zwiększam w mieście (COMFORT)

b) tylko włączyć utrzymanie na niższym biegu (identycznie jak tryb DS skrzyni, ale bez przestawiania na DS) i zwiększyć czułość na dodanie gazu

c) obie powyższe funkcjie równocześnie.

W iDrive ustawiasz a, b lub c.


Po zakodowaniu skrzyni sportowej, można w ten sposób włączyć SPORT+ który odpowiada c i pozwala na większe uślizgi.


Podłączenie wymaga przeciągnięcia dwóch kabelów (CAN) między modułem ICM (pod wykładziną, na wysokości podłokietnika) a istniejącą wtyczką przełącznika, obok wybieraka biegów.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

Opublikowano

Hej


Dzięki za podpowiedź, jaki przekrój przewodów był by odpowiedni? Nie ukrywam że obawiam to podłączyć aby czegoś nie spierdzielić. Druga sprawa to kodowanie, posiadam tylko Bimmercode i nie wiem czy można nim to zakodować. Jest ktoś z Mazowieckiego - okolice Radomia kto by pomógł to ogarnąć?

  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Moje pytanie w wątku to czy można to dołożyć do N52T, 28i, 2011? Jakkolwiek zmienia to mapy silnika? 

Nie interesuje mnie kwestia zawieszenia, a raczej trybów Eco, com, sport co do silnika i skrzyni (miałem takie w poprzednim i trochę brakuje możliwości wyboru zachowania auta i reakcji na gaz) 

Porównaj OC i uzyskaj lepszą cenę niż u agenta:

https://mubi.pl/id-WQVGMF

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.