Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Posiadam BMW e91 z 2010r z przebiegiem 214k (faktycznie tyle ma) ze skrzynią automatyczną i mam do was pytanie, czy ten silnik nadaje się do chipa? Nie będzie żadnych problemów ze skrzynią, lub silnikiem? Co do eksploatacji silnika to staram się wymieniać wszystko na czas, DPF posiadam ale co jakiś czas zaglądam do niego tak żeby nie był zapełniony więcej niż 50%, z reguły mam od 3% do 30%.

A jeśli warto, to powiedzcie mi o jakie rzeczy warto zapytać Pana który będzie to robił? Oczywiście będę robić u kogoś na hamowni, ale no nie znam się na tym, nie chciałbym żeby były problemy.. na co zwrócić uwagę przy wyborze? Czy strojenie na hamowni czy na drodze? Jak zweryfikować warsztat, tunera czy jest okej? No i waszym zdaniem jaki koszt powinien być?

Kiedyś robiłem chip tuning w e39 525d, zrobił mi chłopak 200 koni ale same problemy były.. nie wiem czy przez zły chip, czy słaba kondycję auta ale no nie wspominam tego dobrze.. Pamiętam, że gość też był jakiś lewy, bo się umawialiśmy że jak będzie coś nie tak, to nic nie będzie grzebać, a zrobił i powiedział, że mam sobie wtryski zrobić bo leją..

Opublikowano
Najpierw posprawdzał bym turbo, wyczyścił kolektor dolotowy, EGR i takim podobne przed zrobieniem programu. Wiadomo, żeby silnik był w dobrym stanie. Sam kupiłem kilka miesięcy temu i mimo, że jest dobrze utrzymana to powoli wymieniam to i owo żeby pozbyć się typowych bolączek i nie wrócić na lawecie.
Opublikowano
Dobra, dziś zabieram się za czyszczenie EGR, dolotu i w ogóle przed chipem planuje również wymienić olej w skrzyni, ale bardziej liczę na porady dotyczące tego chipa, na czym się skupić, bo dużo osób oferuje chipsy, a nie chciałbym trafić na jakiegoś łebka co bubla odjebie i potem się martw :) dlatego pytam na co zwrócić uwagę, o co zapytać, żeby rozpoznać i ocenić komu zaufać i dać auto
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano