Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry wszystkim,

mam następujący problem z e46. Po wymianie rozrusznika samochód kręci, ale nie odpala, nie idzie iskra.

Zostały sprawdzone/zrobione następujące rzeczy:

- słychać pompę po przekręceniu kluczyka na zapłon, ciśnienie na listwie jest

- rozrusznik sprawnie kręci tzn. słychać że silnik się obraca i czuć

- wszystkie bezpieczniki w skrzynce przy DME jak i w schowku zostały sprawdzone, żaden nie jest spalony

- w INPIE brak błędów, jedyne co zauważyłem to błąd EWS, był przez chwile słaby akumulator, ale po naładowaniu oraz ponownej synchronizacji EWS nie pomogło

- podczas kręcenia silnikiem wyrzuca mnie z INPY, nie wiem czy zawsze tak było

- został wymieniony czujnik położenia wału na VDO, natomiast dodatkowo wymieniłem jeszcze czujniki wałków, te niestety na Valeo, ponieważ VDO/Simens jest niedostępne poza ASO, a inwestowanie w ciemno po 500+zł za czujnik nie ma sensu

- po wyciągnięciu cewki ze świecą zero iskry

- z poziomu INPY mogę połączyć się z EWS i DME bez problemu, EWS nie ma żadnych błędów, po włożeniu kluczy wszystko w zakładce status działa poprawnie

- posprawdzane zostały dodatkowo wtyczki od cewek przy DME


Będę wdzięczy za wszelkie pomysły co może powodować problemy z odpaleniem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A w sterowniku silnika jakie błędy? Jaki miałeś błąd w EWS?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź jeszcze raz błędy w ews i dme, wykasuj jeśli nadal coś jest i zrób ponownie synchronizację.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Dopiero w piątek będę miał ponowny dostęp do samochodu, ale juz parę razy robiłem ponowną synchronizację... Przychodzi Ci może coś innego do głowy co może powodować ten problem?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ews jest problemem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak wyżej, skoro synchronizacja nie daje rady, to posypał się EWS, często tak się dzieje po powolnym rozładowaniu akumulatora. Możesz jeszcze sprawdzić czy w ogóle da się odczytać ISN w module EWS i DME. Najprostrzy sposób to wgrać do sterownika silnika wsad bez EWS i po sprawie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Udało się!

Po naładowaniu akumulatora przez noc, oraz po podłączeniu pod prostownik, po ponownej synchronizacji z EWS udało się. Co ciekawe podczas próby odczytu kodu ISN w module EWS dostaje błąd ISN, zamiast samego kodu.

Dziękuje wszystkim za pomoc!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.