Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Problem taki jak w temacie, wszystkie bezpieczniki ze schowka sprawdzone, elektryk który sprawdzał auto wskazał silniczek. Mechanizm podpięty "na krótko" działa bez zarzutu. Mam pomysł żeby zdemontować schowek i może tam jakaś kostka przepalona. Co ciekawe dzień przed awarią wycieraczek nie działał nawiew byłem pewien że to wina jeża, jednak na następny dzień nawiew naprawił się sam i śmiga. Może są jakieś bezpieczniki w innym miejscu o których nie wiem, albo może ktoś miał podobny problem z jedynką?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Podaj siedem ostatnich znaków numeru Vin...


Bezpieczniki są w skrzynce przed nogami pasażera


Dla aut wyprodukowanych....


- ....... - 08/2007 .....….

Bezpiecznik F39.......30A


- ........ + 09/2007

Bezpiecznik F50..........30A


W obydwu datach występują dwa przekaźniki K36 ......K37. Znajdują się one w tej samej skrzynce co wyżej wymienione bezpieczniki , z lewej strony bliżej górnej krawędzi.

https://www.zroadster.com/forum/threads/kuehlerluefter-defekt.134080/



Zobacz czy wymienione bezpieczniki nie mają złego styku z konektorami ( czy nóżki bezpiecznika dobrze dotykają konektorów , w czasie włączania wycieraczek poruszaj bezpiecznikiem )

Oczywiście sprawdź miernikiem czy jest napięcie na bezpieczniku . Wymień profilaktycznie bezpiecznik.


Jedyna kość przyłączeniowa znajduje się zaraz przy silniczku wycieraczek.

Edytowane przez Burza1234
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie do końca rozumiem , co zamieniłeś przód z tyłem???


Kolego musisz sprawdzić czy jest napięcie na bezpieczniku . Jeśli będzie , to kolejnym miejscem do sprawdzenia jest kość znajdująca się w górnym lewym rogu skrzynki z bezpiecznikami ( czy napiecie wychodzi z skrzynki bezpieczników w stronę silniczka wycieraczek , ale tutaj musisz włączać manetką przy kierownicy wycieraczki) .

W tej kości masz do sprawdzenia dwa przewody......

- pin nr.9 , kolor przewodu czarno-zielony

- pin nr 10 , kolor przewodu czarno- brązowy


Ostatnim miejscem do sprawdzenia napięcia jest wskazana kość przy samym silniczku.

Pin nr. 3 i 4.


Może być tak , że manetka przy kierownicy nie daje sygnału do wcześniej opisywanych przekaźników? Bądź same przekaźniki nie działają poprawnie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.