Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie, w czasie jazdy nagle zgasł samochód i nie mógł już odpalić. Po zholowaniu auta, bateria się wyładowała i wyrzuciło 22 błędy. Jeden który wydaje się być powodem usterki to 004332. W garażu wyczyściłem kostkę od czujnika ciśnienia na listwie wtryskowej, wykasowałem błędy i auto odpaliło jak gdyby nic. Nie wiem, czy to coś pomogło ponieważ przed tym już nie kręciłem ze względu na brak prądu. Teraz auto przejechało już 100km i jedzie jak nowe, brak błędów. Pytanie co mogło się stać? Wolałbym zamknąć temat, żeby znowu nie wrócić na lawecie, aczkolwiek brak jest punktu zaczepienia prócz tego błędu. Dodatkowo mam pytanie, czy jakiś błąd w pamięci ecu mógł unieruchomić silnik? Ten samochód sam się nie naprawia, macie pomysły co sprawdzić, gdzie szukać?
E36 M54b25 - Drift&Fun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest to przekazuje K2003a


Tu masz tłumaczenie Google


Zasilanie i główny przekaźnik DDE, zazwyczaj błędy niżej wypisane nie są zapisane a jak przekaźnik jest przypalony to brak zapłonu jest sporadyczny a najczęściej pojawia się po nagrzaniu i ciężki w zlokalizowaniu poprzez sporadyczne braki zapłonu przez godzinę lub kilka godzin



funkcjonować

Po włączeniu zapłonu doprowadzenie napięcia do jednostki sterującej DDE odbywa się w następujących krokach:

Gdy zapłon jest WŁĄCZONY, do jednostki sterującej DDE podawane jest napięcie przez zacisk 15.

Jednostka sterująca DDE włącza główny przekaźnik DDE za pomocą sygnału S_HR.

Główny przekaźnik DDE przełącza zacisk 30 do jednostki sterującej DDE za pomocą sygnału U_HR.

Obsługa błędów

W zasilaczu monitorowane są następujące błędy:


Błąd 4660/4661:


Napięcie zasilania na jednostce sterującej DDE przekroczone / nieosiągnięte


Błąd 4120/4121:


Przekaźnik główny DDE wyłącza się za późno / za wcześnie

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Okazał się winny czujnik lub regulator ciśnienia na listwie. W kostce stoi ropa ponieważ się rozszczelnił. Pytanie tylko bo już się pogubiłem. Mowa o tym z tyłu listwy od strony grodzi, pod jakim hasłem szukać nowego? To jest czujnik ciśnienia czy regulator?
E36 M54b25 - Drift&Fun

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.