Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To i ja się wypowiem. Typowe usterki w F25 2.0D które ja uważam za typowe:

-stukająca maglownica - zestaw naprawczy 100 zł w aso + robota (u mnie wymieniana była na początku gwarancji do dziś jest ok);

-wiązka elektryczna która potrafi gnić - akcja serwisowa na wymianę odpływu podszybia (pokrywy filtra powietrza) ja zalałem silikonem na samym początku (akcję też miałem aso);

- rozrząd w dieslach ale N47 (kwestia dbania...) w B47 czyli od 2015 r. 2.0 mało się słyszy, więcej coś ktoś gdzieś słyszał;

- chłodniczka i zawór EGR - wymiana akcja serwisowa u mnie nawet 2 razy;

-tarcze hamulcowe faktycznie potrafią szybko się zwichrować przy szybszych jazdach i hamowaniu, dobrać coś odpowiedniego ciężko, nawet ori poszły szybko. Dziwnie się zachowują z czasem;

-trzeszczą niektóre plastiki na konsoli po naciśnięciu, była akcja serwisowa ale nie spotkałem się z nią w PL.



Ogólnie bardzo fajne autko, zwinne w miarę szybkie i ekonomiczne, skrzynia lux, mam w M pakiecie, kamery 360, led, etc. itp. itd. Przywiozłem z CH nie po dzwonie.

To tyle, na dzień dzisiejszy polecam F25.


edit. DPF pokazuje komp do wymiany przy około 220kkm, wiem że nie wymaga wymiany jak oryginał przebieg i po wgraniu śmigają dalej. Dla mnie duży plus że nie ma zabawy z Adblue itp. w B47.

Gwarancję z CH mam do lipca 2022 przedłużona w 2018 r. w CH, ale u nas nie uznawana - jakaś masakra.

Edytowane przez marcin62
Opublikowano

Ja posiadam x3 2.0 190 diesel z B47. Rozrząd jest odrobine zmieniony, części jednak to prawie to samo co N47 i tez się zużywa, są przypadki zerwania już przy 130-150T km ale nie jest tak źle jak było w niektórych n47. Co do innych podzespołów to chyba jest ten silnik b47 trwalszy od n47.

Rozrząd warto wymienić profilaktycznie i jeździć spokojnie gdyż jest to cześć eksploatacyjna

i nie tak trwała jak w przypadku starszych silników z podwójnym łańcuchem.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

N57 i 47 to loteria jesli nie wymienisz zapobiegawczo panewek i rozrządu - to samo w bezposrednich benzynach ale tu dochoda jeszcze wtryski .

najbezpieczniejsza jest N52 3.0 - silnik produkowany bodajze od 2004 do 2016 .

zwykły wtrysk , bez turbo , i jak dobrze pamietam bezkolizyjny .ewentualnie nastawniki vanosa siadają ale zamienników tanich tez duzo .


n52 praktycnie w Eu nie uswiadczysz .

z USA prawie wszystko bite .


jak widac najwiekszy problem to wybór silnika ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.