Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Samochód:


Bmw e87 2009, 120i n43b20 170km, 111tyś przebieg.


Błędy:

P0301 / 29CD - Cylinder 1 misfire detected


Mam problem z moim E87, mianowicie wypada mi zapłon na 1 cylindrze, cewki i świece były wymieniane, oraz jeden nowy wtrysk przekładany na 1 cylinder żeby sprawdzić czy to nie przyczyna wtrysku, i nadal misfire na 1 cylindrze.


Objawy się zaczeły dobry czas temu, choć po pierwszej sytuacji ponownie problem nastąpił dopiero po jakiś 3 tyś kilometrów, teraz już niestety częsciej. Sprawa jest taka że jak stan paliwa zejdzie do 70% pełnego baku oraz samochód rozgrzany (na trasie) to czuć że samochód zaczyna się dusić po czym wywala check engine. Sprawdzałem to już kilka razy, i po dolaniu benzyny do pełna samochód jak nowo narodzony, oraz na drugi dzień nawet jak stan paliwa jest mniejszy to samochód na trasach 20-30 kilometrów jeździ bez zarzutów.


Dodam że na jednej trasie po tym jak mi wyskoczył zapłon na 1 cylindrze musiałem kontynuować jazdę przez kolejne 150 kilometrów gdzie po zejściu do pierwszej rezerwy (100km) od razu dostałem więcej błędów:


P0004 - Fuel volume regulator - circuit high

P0302 / 29ce- Cylinder 2 misfire

2FC1 - Fuel pressure control valve Short circuit to plus

29D9 - Misfire detected with low fuel


Samochód robi jakieś 10 tyś kilometrów rocznie, i nie ukrywam zdarza się jazda na rezerwie.


Przypuszczam którąś z pomp paliwa HPFP lub LPFP.


Czy ktoś miał podobną sytuację lub ma jakieś rekomendacje?


Z góry dziękuję!

Opublikowano

Witam. Ja też mam ten problem motor n43 116.

Wymieniony rozrząd,świece .

W aucie wypadanie zapłonu na 1 cylindrze , po zamianie wtryskiwaczy z 3 na 1 , 1na 3 to samo wypadanie zapłonu na 1 cylindrze . Po zmianie cewek to samo .

W Dme mam wpisane wtryskiwacze o innych nr i nie mogę dopisać te które fizycznie są w aucie . Ista sprawdzą błędy i robi adopcje itd. Ale nie może dopisać wtryskiwaczy . Ciśnienie zmierzone i jest po 12 na wszystkich cylindrach. Mam błąd czujnika nox , ale czy to ma wpływ na wypadanie zapłonu. Czy uszkodzone wtryskiwacze nie dadzą się dopisać do DME?

Rezystancja na wszystkich wtryskach 120-130kOhma.

Za pomoc dziękuję. Pozdrawiam

Opublikowano
U mnie problem rozwiązany. Przyczyną była uszkodzona świeca na 1 cylindrze, i choć były wszystkie nowe to jedna była uszkodzona . Po zamianie świecy na starą na 1cylindrze wszystko jest ok .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam. Ja też mam ten problem motor n43 116.

Wymieniony rozrząd,świece .

W aucie wypadanie zapłonu na 1 cylindrze , po zamianie wtryskiwaczy z 3 na 1 , 1na 3 to samo wypadanie zapłonu na 1 cylindrze . Po zmianie cewek to samo .

W Dme mam wpisane wtryskiwacze o innych nr i nie mogę dopisać te które fizycznie są w aucie . Ista sprawdzą błędy i robi adopcje itd. Ale nie może dopisać wtryskiwaczy . Ciśnienie zmierzone i jest po 12 na wszystkich cylindrach. Mam błąd czujnika nox , ale czy to ma wpływ na wypadanie zapłonu. Czy uszkodzone wtryskiwacze nie dadzą się dopisać do DME?

Rezystancja na wszystkich wtryskach 120-130kOhma.

Za pomoc dziękuję. Pozdrawiam

Ista koduje wtryski po swojemu i numery ktore tam widnieja sa "zaszyfrowane", jesli proces dopisania konczy sie prawidlowo, operacja jest zakonczona, nawet jesli finalnie, numery, po odczycie, sa inne.

Opublikowano
Aha... jeżeli tak jest jak mówisz to ok. W n47 jak dopisuje wtryskiwacze to widzę nr tak jak jest w rzeczywistości. Może w n43 jest inaczej. W każdym razie jest ok. Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.