Skocz do zawartości

Problem z Nowym X3 2.0d xDrive - Zasilanie Elektryczne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wczoraj odebrałem nowe X3 2.0d xDrive z salonu, podczas jazdy z salonu,

po zmianie trybu jazdy na sport, wyświetliła się informacja:


"Check Control"

Zasilanie elektryczne

Skontaktuj się z pomocą drogową


Stań ostrożnie. Nie jedź dalej. Dalsza jazda doprowadzi do awarii istotnych funkcji bezpieczeństwa.

Już nie można naładować akumulatora. Wezwij pomoc drogową.


Auto normalnie się zachowywało, była późna godzina a zostało ok 5km więc dojechałem do domu.

Dzisiaj przy odpaleniu i jeździe na trybie comfort nie było żadnych błędów.

Dopiero po zmianie na sport, znów wyświetliła się ta informacja.


Może zna ktoś przyczynę awarii, może jest to jakaś błahostka?

Inaczej w poniedziałek muszę dzwonić na serwis.

Znalazłem na forum w USA, że to może być problem z miękką hybrydą.


ba359ba568fd7.jpg

ef758b092e9d2.jpg

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Cześć Wszystkim !


Czy może ktoś jeszcze spotkał się z takim alertem ?

W moim egzemplarzu X3 LCI 2.0d identyczny komunikat wystąpił wczoraj.

Miało to miejsce podczas jazdy na programie Sport Individual (aby pozbyć się start stop).

Czekam na info z serwisu w tej sprawie.


Pozdrawiam,

Mariusz

Opublikowano
hej, miałem to samo, rozprogramowała się "hybryda", pojechałem do serwisu, 3h, wgrali od nowa soft i wszystko działa do tej pory. U mnie usterka wystąpiła z powodu rozładowania, samochód oddałem do studia detailingowego na folie itd i nie zamykali samochodu przez kilka dni.
Opublikowano
Samochód już po wizycie na serwisie. W momencie przyjmowania samochodu, podczas odczytu kluczyka pan napomknął, że akumulator jest słabo naładowany. Po 3 godzinach dostałem informację, że "znaleziono krytyczne błędy w oprogramowaniu dostarczonym przez producenta" i postawiono system na nowo, z aktualnymi łatkami. Od wizyty minęło kilka dni, odpukać jest spokój.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Rozwijając poprzedni post - te same błędy pojawiły się jeszcze kilkukrotnie. Szalę goryczy przelał błąd jednostki start-stop, który spowodował wyłączenie silnika w trakcie jazdy, konieczne było odpalenie silnika „z guzika”. Po manualnym uruchomieniu silnika w trakcie jazdy błędy się skasowały. W dniu dzisiejszym odebrałem samochód z ASO. Wedle serwisu, winnym był felerny akumulator 48V - został wymieniony na nowy. Rzekomo takich przypadków w Polsce jest niewiele.


Pozdrawiam,

Mariusz

Opublikowano
A tak z ciekawości, wiem że robiłeś na gwarancji ale zapytałeś może ile taki akumulator kosztuje jakby padł po gwarancji? Bo on wieczny nie jest. Do mojego poprzedniego auta (XC60) ten akumulator kosztował 3199 euro więc całkiem pokaźne pieniądze. Tylko nie wiem jak jest w BMW ale tam ta bateria była zintegrowana z jakimiś modułami itd i kupowało się cały komplet. Nie szło wymienić wyłącznie baterii.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.