Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim,


mam nadzieję, że niedługo będę mógł wstawić tutaj zdjęcia mojej nowej 318i. Dzisiaj zamówiona, czas oczekiwania do 6 miesięcy. Wszystko wybierałem arkuszem kalkulacyjnym :D a nie sercem, stąd wersja i raczej niższe wyposażenie. Jeśli pominąłem coś co jest absolutnym must-have - dajcie znać, mam podobno jeszcze trochę czasu na zmiany.


Wyposażenie:

  • - BMW 318i Sedan,

    - Automatyczna skrzynia biegów,

    - Model Sport Line,

    - dodatkowo:
    • - lakier szary mineralny,

      - zestaw głośnikowy HiFi,

      - rezygnacja z emblematu,

      - pakiet Service Inclusive 5 lat / 60k,

      - pakiet Repair Inclusive 5 lata / 200k.

 

Cena katalogowa przed rabatem to równe 175 000 PLN.


Przesiadam się z 14-sto letniej C3 z potężnym 70KM pod maską :D Po cichu liczę, że auto będzie wozić moje 4 litery przez najbliższe 10 lat. Dam znać w wątku jeśli się uda.


Pozdrawiam forumowiczów!

Opublikowano

Gratulujemy wyboru modelu i czekamy na zdjęcia, chociaż to jeszcze trochę potrwa. Czy załapałeś się jeszcze na wersję przed liftem?

Widzę ze auto podobne do mojego i nawet cena wyjściowa praktycznie taka sama. Jak dobrze pójdzie w lutym pochwalę się swoja jak wygląda sportline w mineral Grey

Opublikowano

Czy załapałeś się jeszcze na wersję przed liftem?

Tak. O ile wiem, dealer nie dysponuje jeszcze żadnymi konkretami na temat polifta.

 

Jak dobrze pójdzie w lutym pochwalę się swoja jak wygląda sportline w mineral Grey

Będę obserowował forum :)

Opublikowano

Ja bym dobrał jeszcze Pakiet dodatkowych funkcji lusterek i Kamera cofania

I jeśli budżet pozwoli to Rozszerzone ledy ( w swojej nie mam i żałuje - świecą dalej, są skrętne, mają dodatkowy reflektor doświetlający pobocze i zakręt no i wyglądają dużo lepiej )

Opublikowano
Moze wyjde na narzekacza ale po co wrzucać post w którym nie ma zdjęć do działu GALERIA a jest tylko info o złożeniu zamówienia i termin za pół roku ? :mrgreen:
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć wszystkim,


mam nadzieję, że niedługo będę mógł wstawić tutaj zdjęcia mojej nowej 318i. Dzisiaj zamówiona, czas oczekiwania do 6 miesięcy. Wszystko wybierałem arkuszem kalkulacyjnym :D a nie sercem, stąd wersja i raczej niższe wyposażenie. Jeśli pominąłem coś co jest absolutnym must-have - dajcie znać, mam podobno jeszcze trochę czasu na zmiany.


Wyposażenie:

  • - BMW 318i Sedan,

    - Automatyczna skrzynia biegów,

    - Model Sport Line,

    - dodatkowo:
    • - lakier szary mineralny,

      - zestaw głośnikowy HiFi,

      - rezygnacja z emblematu,

      - pakiet Service Inclusive 5 lat / 60k,

      - pakiet Repair Inclusive 5 lata / 200k.

 

Cena katalogowa przed rabatem to równe 175 000 PLN.


Przesiadam się z 14-sto letniej C3 z potężnym 70KM pod maską :D Po cichu liczę, że auto będzie wozić moje 4 litery przez najbliższe 10 lat. Dam znać w wątku jeśli się uda.


Pozdrawiam forumowiczów!

 

Czujniki parkowania przód tył bym dołożył, kolor zamienił na ledy rozszerzone jak doctorair już wspomniał.

Zmieniłbym też w opisie "niedługo" bo to bardzo względne pojęcie jak na obecne standardy :wink:

Też mam taką budżetową wersję tylko w klekocie :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Ja tez zamienilbym lakier na ledy. Mineral gray wyglada ladnie, ale swiatla to opcja z ktorej jestem najbardziej zadowolony - choc na poczatku bylem nastawiony na podstawowe ledy.


Sportline z czarnymi dodatkami wyglada ok w bialym podstawowym lakierze. Na wiosne moze zrobie zdjecia do galerii.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tez zamienilbym lakier na ledy. Mineral gray wyglada ladnie, ale swiatla to opcja z ktorej jestem najbardziej zadowolony - choc na poczatku bylem nastawiony na podstawowe ledy.


Sportline z czarnymi dodatkami wyglada ok w bialym podstawowym lakierze. Na wiosne moze zrobie zdjecia do galerii.

 

Ja z kolei trochę żałuję że nie dołożyłem do laserów ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

do 6 miesięcy? ja też zamawiałem w grudniu i wpisali mi 31.07


jak dla mnie dopłata 4,5 k do ledów nie ma sensu, albo standard albo laser...

jak ktoś jeździ 95% po mieście to standardowe spokojnie starczą, a że gorzej wyglądają? ok, zgoda ale w środku tego nie widać;)

wolałbym jednak metalik, to nie tylko wygląd ale też większa trwałość niż zwykłego

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
do 6 miesięcy? ja też zamawiałem w grudniu i wpisali mi 31.07


jak dla mnie dopłata 4,5 k do ledów nie ma sensu, albo standard albo laser...

jak ktoś jeździ 95% po mieście to standardowe spokojnie starczą, a że gorzej wyglądają? ok, zgoda ale w środku tego nie widać;)

wolałbym jednak metalik, to nie tylko wygląd ale też większa trwałość niż zwykłego

 

Teraz też uważam że wybrałbym lasery, natomiast podstawowe nie tylko wyglądają żenująco, to świecą słabiej niż adaptacyjne i nie są skrętne, a po moich poprzednich poczciwych ksenonach w 1er które były skrętne, nie wyobrażam sobie teraz funkcjonowania bez tej opcji.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

[...] gorzej wyglądają? ok, zgoda ale w środku tego nie widać;)

wolałbym jednak metalik, to nie tylko wygląd [...]

Spójności w Twojej wypowiedzi trochę nie widać :P

Standardowe światła są dramatyczne w każdym wymiarze i nie ma co o tym dyskutować.

Opublikowano

[...] gorzej wyglądają? ok, zgoda ale w środku tego nie widać;)

wolałbym jednak metalik, to nie tylko wygląd [...]

Spójności w Twojej wypowiedzi trochę nie widać :P

Standardowe światła są dramatyczne w każdym wymiarze i nie ma co o tym dyskutować.

 

Faktycznie trochę to nie spójne, lakier tak ale reflektory już nie, no ale nie to ładne co ładne, tylko to co się komu podoba więc nie krytykujmy autora wypowiedzi :)

Ja wyszedłem z założenia, że lakier nie jeździ i wybrałem biały bez dopłaty, który dla mnie jest tak samo okej jak każdy inny. Za to dopłaciłem do laserów (różnica pomiędzy rozszerzonymi ledami a laserami to mniej więcej koszt lakieru metalik). Lasery to nie tylko laser, ale przede wszystkim matrycowe, adaptacyjne i skrętne reflektory LED, które aktywnie wycinają inne samochody przy włączonych światłach drogowych, widziałem jak to działa na żywo i nawet długo się nie zastanawiałem nad wyborem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

[...] gorzej wyglądają? ok, zgoda ale w środku tego nie widać;)

wolałbym jednak metalik, to nie tylko wygląd [...]

Spójności w Twojej wypowiedzi trochę nie widać :P

Standardowe światła są dramatyczne w każdym wymiarze i nie ma co o tym dyskutować.

 

Faktycznie trochę to nie spójne, lakier tak ale reflektory już nie, no ale nie to ładne co ładne, tylko to co się komu podoba więc nie krytykujmy autora wypowiedzi :)

Ja wyszedłem z założenia, że lakier nie jeździ i wybrałem biały bez dopłaty, który dla mnie jest tak samo okej jak każdy inny. Za to dopłaciłem do laserów (różnica pomiędzy rozszerzonymi ledami a laserami to mniej więcej koszt lakieru metalik). Lasery to nie tylko laser, ale przede wszystkim matrycowe, adaptacyjne i skrętne reflektory LED, które aktywnie wycinają inne samochody przy włączonych światłach drogowych, widziałem jak to działa na żywo i nawet długo się nie zastanawiałem nad wyborem.

 

Dokładnie tak samo powinienem był zrobić, biały mam ale zaćmiło mnie i laserów już nie wziąłem.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Dokładnie tak samo powinienem był zrobić, biały mam ale zaćmiło mnie i laserów już nie wziąłem.

 

Moja pierwsza konfiguracja robiona na dobre kilka miesięcy przed złożeniem zamówienia, też nie zawierała laserów, po prostu jak się patrzy pierwszy raz na kwotę prawie 10k za lasery to przeraża i człowiek myśli, że to bez sensu. Sam dość długo dojrzewałem do tej decyzji ale przełomem w podjęciu decyzji była przejażdżka kilkuset km wieczorem trasy autostrada/ekspresówka/krajówka i nieoświetlona kręta droga lokalna G20, które miało właśnie lasery. Sam laser włącza się dość rzadko ale ogromne wrażenie robią matrycowe adaptacyjne ledy, które aktywnie wycinają inne samochody, działało to świetnie w każdych warunkach. Znajomy w trakcie przejażdżki mówił, że widać co w lesie się dzieje :D

Opublikowano

No ale jak pisałem zależy gdzie się jeździ i ile..

Skoro 95% latam po mieście to po co mi lasery czy nawet adaptacyjne…?

Teraz mam w passacie top ledy z wycinaniem itd. Fakt, super bajer ale wykorzystałem to może kilka razy w roku…

Co do lakieru to zwykły jest tylko biały (mpakiet) i napewno mniej trwały i cieńszy od metalika.

Do ledów nie dopłaciłem ale do M hamulców już tak, większe tarcza i czterotłok.

Ale co kto lubi..po to są opcje, żeby każdy wziął co mu pasuje…

A że każdy ma jakiś budżet to z czegoś trzeba zrezygnować…

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ale jak pisałem zależy gdzie się jeździ i ile..

Skoro 95% latam po mieście to po co mi lasery czy nawet adaptacyjne…?

Teraz mam w passacie top ledy z wycinaniem itd. Fakt, super bajer ale wykorzystałem to może kilka razy w roku…

Co do lakieru to zwykły jest tylko biały (mpakiet) i napewno mniej trwały i cieńszy od metalika.

Do ledów nie dopłaciłem ale do M hamulców już tak, większe tarcza i czterotłok.

Ale co kto lubi..po to są opcje, żeby każdy wziął co mu pasuje…

A że każdy ma jakiś budżet to z czegoś trzeba zrezygnować…

 

Dokładnie jest tak jak piszesz, po to właśnie są opcje, żeby każdy wybrał to co mu pasuje i to fajnie pokazuje jak różne mamy potrzeby.

Opcje są też po to, żeby sobie je wybrać, a potem, żeby wpadły w restrykcje ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.