Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ratujcie . Samochód kupiony zaa granicy prawie rok . 2012 rok końcówka 140km d 220k nalotu . Problem pojawił się zaraz po kupnie samochodu bo coś dziwnie z pracował silnik . Pojechałem do serwisu w Koszalinie podłączyli pod komputer i zbadali go . Okazało się że DPF zapchany i rozrząd do wymiany . Ciężka diagnoza ale cóż . Po wymianie rozrządu i czyszczeniu DPF samochód jedzil i pracował normalnie jakoś 2000 km . I się zaczęło ... Jadąc na wakacje nie przekraczając 120 km/h spalanie 6,5 l samochód moc wszystko miał tylko szarpało go na wolnych obrotach . Po powrocie z wakacji zajechałem do znajomego podłączyć pod kompa . Wywaliło błąd 245700 DPF za duża ilość sadzy stały . Jeździliśmy , wypalalismy i [BAD] . Wyczytałem że przy tym błędzie może być EGR walnięty . To też go wymieniłem . Nagle jest błąd skasowany ale wywalił jakiś inny już nie pamiętam jaki ale związany z kolektorem . Przejechałem się jeszcze raz po skasowaniu błędu wywaliło ten sam z kolektorem i na dodatek znowu ten DPF . Mówię dobra to czyścimy kolektor chłodniczke i przepustnice (klapek już nie było jak coś ). Zrobione i co ? Dalej błąd DPF . Już się w... Ale go przegoniłem tak konkretnie na S6 zajechalem do kolegi bam skasowało jest git . ( W między czasie jeszcze czujnik ciśnienia zwrotnego DPF wymieniłem i przepływie ale na używkę ) jeździłem tak 2 tygodnie no i dziś znów wywalily mi te błędy co w tytule i nie równa praca bo wchodzi w tryb awaryjny . Jak się kasuje to chwilę chodzi normalnie i znów kuleje . POMOCY bo już mi ręce opadają
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dpf po czyszczeniu był rejestrowany w ecu?

Egr wymieniony na jaki?

Sprawdzałeś ciśnienie wsteczne?

Opublikowano
EGR firmy Pierburg podobno nie najgorsza firma . Czy był rejestrowany po czyszczeniu to nie mam pojęcia . Był czyszczony chemicznie . Tak ciśnienie zwrotne ok
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w ASO czyszczą filtr a nie wymieniają na nowy? :shock:

sprawdzałeś nieszczelności w dolocie?

jak korekcje na wtryskach?

Opublikowano
Nie filtr odebrałem od nich i zawiozłem do czyszczenia . Wtryski ok . Dolotu nie sprawdzałem . Ale jak błędu nie ma to normalnie chodzi
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Egr Pierburg, tu jest problem, nie chodza prawidlowo. Zapchany dpf nie powoduje zlej pracy silnika.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko ori, nowy: serwis, jak uzywka to tylko ori Borg.
Opublikowano
A więc tak . Czujniki ok . Dziś był błąd tylko tego DPF . I kuleje skasowalismy ten błąd i silnik zaczął normalnie pracować . Dopóki znów błąd DPF nie wyskoczył chodzi o błąd 245700
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To gdzie ty byles? Bledy dpf i nie sprawdzili najbardziej oczywistej sprawy? Od tego sie zaczyna. Jakie sa wartosci przed dpf na wolnych.
Opublikowano

Czy sprawdzacie to ISTĄ D? Jeśli tak, to musicie znaleźć test tak jak tu:



lub ten sam test tylko wyszukiwany inną nazwą, chyba w starszej wersji ISTA D:



Wtedy będziesz miał rozeznanie, czy wartości ciśnień przed DPF są w normach.

Opublikowano
Ok byłem w serwisie . Diagnoza DPF do czyszczenia , wymiany albo wycięcia . Bo wszystkie błędy itp związane są z tym zapchaniem . Nie polecam prania DPF

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.