Skocz do zawartości

Kontrolka poduszek powietrznych podczas zmiany fotela


PosiadaczBMWe46

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jak w temacie przychodzę do was o poradę odnośnie kontrolki poduszek powietrznych na desce rozdzielczej. Mianowicie problem pojawił się gdy dałem się skusić kupić w przyzwoitym stanie używane fotele do BMW e46 sportsize. Po zakupie przystąpiłem do wymiany foteli na własną rękę, w pierwszej kolejności wymieniłem tylną kanapę a następnie wziąłem się za odkręcenie fotela przedniego pasażera odpinając go na nie odpiętym akumulatorze bez włączonej elektryki i podpinając "nowy" fotel pod tą samą wiązkę kabli (mam na myśli wymontowanie wiązki ze "starych" foteli i przełożenie do nowo zakupionych z przyczyny tego iż zakupione nie posiadały czujnika zapiętych pasów - był urwany w połowie kabel). Po podpięciu fotela zaczął mi się palić błąd wyżej wymieniony. Panowie co to może być za przyczyna? (Obecnie jestem na etapie wymiany tylko fotela pasażera ze względu na zrażenie się do tematu i dalej nie podjąłem wymiany fotela kierowcy). Zastanawia mnie mianowicie wiązka z poprzednich foteli (oryginalnych wypuszczonych z fabryki) nieco różni się od wiązki ze zakupionych foteli, wiązka z poprzednich foteli (obecnie zamontowana w fotelach zakupionych) przedstawiona na zdjęciu nr 1: https://zapodaj.net/6bc33b178d97b.jpg.html wiązka z zakupionych foteli (z urwanym czujnikiem zapiętych pasów) na zdjęciu nr 2: https://zapodaj.net/790bbb1775e82.jpg.html Czy to właśnie w tym może być problem? zastanawia mnie również fakt, iż w poprzednich fotelach nie była podpięta kostka maty pasażera z powodu wpiętego oryginalnie tego ustrojstwa: https://zapodaj.net/acad14707a4c7.jpg.html w poprzednich fotelach nigdy nie było nic grzebane, więc tak o to wyjechała z fabryki. Osobiście żałuje już w chwili obecnej zmiany foteli ze względu na brak pomysłów co może być przyczyną. Również zauważyłem inną cyfrę na sterowników zajętości w poprzednim fotelu była cyfra HW C9 (obecnie podpięte do nowo nabytego), a w kupionych HW C8 czy to jest jakaś różnica?


BMW E46 316i 2000r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wystarczy, że nie styka wtyczka napinacza pasa i będzie kontrolka, a to powszechna sprawa. Podłącz komputer i sprawdź błędy w airbag.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie musisz jeśli nowe są sprawne, druga sprawa, to nie masz czegoś takiego jak czujnik zapięcia pasa, z tego co wiem to tylko amerykańce miały, ale mogę się mylić.

Nigdy nie odpinaj żadnego elementu poduszek na podłączonym akumulatorze, bo można sobie bałaganu narobić, odłącz akumulator, poczekaj parę minut i możesz wtedy dłubać.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam

Mam pytanie

Kupiłem podgrzewane fotele do e 46

W moim aucie były zwykle

Do tego kupiłem panel z przyciskami do grzania foteli

Ale zamiast przycisku ASC który był u mnie wcześniej

Na nowym panelu jest przycisk DSC

CZY to będzie działać

Dodam jeszcze że fotele są po lift

A panel nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.