Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z pilotem. Z samego rana otworzylem auto z pilota, wsiadlem i ujechalem moze z 10 minut. Po wyjsciu z auta nie moglem juz go zamknac z pilota. Auto kompletnie nie reagowalo na zaden z przyciskow. Jedynym sposobem aby moc wejsc / wyjsc do auta jest otwarcie / zamkniecie go z kluczyka, jednak po przekreceniu go w drzwiach i otwarciu drzwi wlacza sie alarm. Dopiero po wlozeniu pilota to dziury auto sie uspokoaja. Ma ktos jakies pomysly oprocz wywalonego bezpiecznika?

Opublikowano

Update: sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są dobre.

Czytałem też na forum że odłączenie akumulatora też czasami pomaga, tak też zrobiłem - bez rezultatu. Zanim pojadę do fachowca jest jeszcze coś co mógłbym sam sprawdzić ?


Auto poznaje pilota po wsadzeniu i odpala, czy to świadczy że pilot działa i daje sygnał?


Zamykanie / otwieranie od środka przyciskiem działa.


Strzelam że diversity antenna działa dobrze, radio nie gubi sygnału działa tak jak zawsze.


Czy jest możliwe, że przy spadku napięcia akumulatora pilot przestał gadać z autem i trzeba je na nowo połączyć? Teraz sobie przypominam, że był mroźny dzień i komp zresetował wszystkie zegary, godzina, kilometry przejechane etc.

Opublikowano
Cóż jest kilka możliwości,padł ci moduł diversity,padł akumulatorek w pilocie,albo poszły przewody na łączeniu klapy bagarznika z dachem. Przerabiałem to w ostatnim czasie,w moim przypadku był to moduł.Poszukaj na forum jest trochę na ten temat.
Opublikowano
Tak, czytałem o tym module. Jednak ludzie piszą, że przy padniętym/źle funkcjonującym module mają problem z zasięgiem radia, czasami przy włączaniu ogrzewania tylnej szyby całkiem radio gubi zasięg. Były też przypadki gdzie auto się otwierało tylko na bliska odległość pilota od modułu. Ja nie mam żadnego z tych objawów i na dodatek mam wersję sedan. To by wykluczyło mechaniczne uszkodzenia kabli, bo z tego co się orientuje tam moduł jest w podsufitce. U mnie przestało działać bezobjawowo (oprócz wcześniej wymienionego słabego aku), podjechałem do sklepu i po wyjściu nie mogłem już otworzyć auta
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Niestety musze odgrzac kotleta bo dalej walcze z kluczykiem.

Co zrobilem:

- Wymienilem akumulator na nowy. Chcialem wykluczyc czujnik IBS, ktory przy slabym akumulatorze wylacza niektore systemy, zeby oszczedzic akumulator. W moim przypadku bylo to podgrzewanie tylnej szyby.

- Wymienilem baterie w pilocie (non comfort access). Slaba miala 1.8V co sugerowalo ze jest niedoladowana(IBS?). Na nowej baterii bez zmian.


Hipotezy (i tu prosilbym o komentarze):

Na plytce pilota jeden z microchipow wyglada jakby mial lekka korozje. Zdjecie ponizej:

https://i.ibb.co/wQf0Ngd/Whats-App-Image-2022-01-24-at-20-50-23.jpg

https://i.ibb.co/bJx0hH0/Screenshot-20220124-200503-Gallery.jpg

Aczkolwiek po wcisnietym guziku na kluczyku napiecie spada z 2.9v do 2.85V co sugerowalo by, ze klucz (dziala?)/reaguje.


Zostal mi skan przez ISTE lub wycieczka do dealera LUB wymiane diversity antena. Co robic?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak to ślady zalania. Wyczyść i przelutuj. Na tym zdjęciu z widokiem bardziej z daleka, tez te luty na elementach wygladaja na takie do poprawy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.