Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,

przymierzam się do zamówienia X5 dla żony. Auto będzie jeździło krótkie trasy w ciągu całego roku (20-30km dziennie) plus dwie dłuższe wakacyjne.


Na silnik jestem zdecydowany po przejrzeniu forum na 2.0D do takiego użytkowania (miałem go też na jeździe testowej i było ok).


1. Czy wziąć mpakiet (podoba się na żywo - auta w xline niestety nie miałem okazji oglądać ale pewnie byłoby ok)?

2. Wyposażenie do mpakietu:

3KA Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej PLN 2.900,00

420 Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne PLN 2.700,00

5AL System bezpieczeństwa Active Protection PLN 2.700,00

5AS Systemy asystujące kierowcy PLN 5.300,00

5DN Asystent parkowania Plus z systemem kamer 360 PLN 2.900,00

676 Zestaw głośnikowy HiFi PLN 2.400,00

8A1 Polska wersja językowa PLN 0,00

8AT Polska instrukcja obsługi PLN 0,00

ZBC Pakiet Business Class PLN 8.200,00

322 Dostęp komfortowy PLN 0,00

4HB Ogrzewanie przednich foteli i podłokietników oraz


3. Wyposażenie w wersji xline:

to samo, co wyżej plus:


1. Podsufitka M Anthracite 2000 PLN (nie chce mieć jasnej)

2. Zawieszenie pneumatyczne obu osi 10200 PLN


Różnica raptem 7000 więc wydaje się, że warto dopłacić do mpak.


Pytanie jeszcze czy w business class ładowanie bezprzewodowe w cenie czy za dopłatą?


Dzięki

Opublikowano
A nie zastanawiałeś się nad 45e ? Przy takim użytkowaniu hybryda pług-in idealnie się sprawdza. Jeden warunek, trzeba codziennie ją ładować.
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano

Hybryda:

1. jest 90 000 droższa wyjściowo

2. Ma mniejszy bagażnik

3. Auto będzie w garażu podziemnym - gdzie trzeba by było domontować gniazdko.


Nie widzę sensu.


Pytanie o finansowanie - dostałem kilka ofert w Leasing i Comfort lease ale finansowanie wydaje się drogie (albo czegoś ja nie rozumiem). W ratach przy 0% wpłacie wychodziło, że spłacam 4 lata (60 000 KM) ~80% auta i mam możliwość go oddać lub wykupić za 54% wartości. Biorąc pod uwagę, że obecnie można będzie odliczyć chyba tylko pół vatu w racie dużo bardziej się opłaca kupić auto za gotówkę i sprzedać po 4 latach (za 50% wartości chyba powinno się udać od ręki?)

Opublikowano
Tez się zastanawiałem nad 25d ale jak zamawiałem auto to po zrównaniu wyposażenia różnica w racie stawała się pomijalna w CL. 45e miała preferencyjną wartość rezydualną. Ponieważ i tak nastawiałem się na CL to mi to pasowało. No ale każdy musi policzyć co w jego przypadku aktualnie się opłaca.
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Diesel to jazdy po miescie i tylko na wakacje w trasę to chyba jednak pewne kłopoty z dpf. W takich warunkach silniki benzynowe czują się lepiej.

Co do wyposażenia to chyba to co w mieście potrzebne to dobrałes. Polecam zawieszenie pneumatyczne+skrętną tylną oś.

Te opcje sprawdzają się w każdych warunkach.

Opublikowano

Zawieszenie pneumatyczne jak rozumiem jest w mpakiecie? Czy chodzi o coś innego? Auto jest generalnie super ale połapać się co jest w której opcji ciężko.


Odnośnie problemów z dpf to biorąc z gwarancją na 5 lat i chcąc sprzedać po 4 chyba nie ma się czego obawiać?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W M-pakiecie jest "zawieszenie adaptacyjne M" a nie pneumatyczne.

Gwarancja nie obejmuje awaryjnego wypalania DPF jak ci się zapcha.

Opublikowano

"Gwarancja nie obejmuje awaryjnego wypalania DPF jak ci się zapcha."


Jaka jest podstawa twojej wypowiedzi? Jeżeli filtr się zapcha, to znaczy, że się nie wypałił jak powinien. Czy to będzie awaryjne wypalanie filtra czy jego wymiana, powinno być objęte gwarancją. Właściwie innymi słowami - nie ma żadnego zapisu w gwarancji, umowach czy instrukcji obsługi, który wskazywałby, że filtr dpf nie jest objęty gwarancją. Co więcej, pytałem w serwisie, czy w ramach dodatkowych 3 lat gwarancji (razem 5) zapchanie filtra jest również objęte i otrzymałem potwierdzenie, że tak (choć oczywiście nie mam tego na piśmie).


Pytam czy Ty lub kto inny wie coś na ten temat? Już raz usłyszałem od znajomego użytkownika F15, że gwarancja nie obejmuje filtra, bo w instrukcji jest napisane, że należy pojazdem okresowo przejechać dłuższe odcinki, żeby filtr wypalić. Sprawdziłem w instrukcji G05 i nie znalałem takiego zapisu - stąd zapytałem w serwisie. Nie sądzę, że mnie okłamali, ale jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenia w tym zakresie - bardzo proszę o wypowiedzenie się.


Może kiedyś (F15) była taka praktyka a to minione czasy?

>>> Lamer - czy masz konkretne informacje, przypadki czy to tylko przypuszczenie lub praktyka innych producentów (słyszałem, że gwarancja Mazdy nie obejmuje filtra).

Opublikowano

Ok - to czy warto dopłacić 6200 za to zawieszenie pneumatyczne przy takim typie użytkownik?


Za ile % wartości będzie można sprzedać taką x5 po 4latach? (Przebieg pewnie będzie koło 60000).

Opublikowano

Na fotelami komfortowymi myślałem - ale wtedy mpakiet się robi bez sensu i lepiej wziąć xline z pneumatyką i fotelami - bo wtedy i zawieszenie i fotele będą lepsze. Ciężki orzech do zgryzienia co wybrać bo mpakiet poprawia wygląd.


Harman niestety odpada przez restrykcje.


P.s. Czy ktoś się orientuje czy przy Active protection (2700) dochodzą dwie poduszki z tylu (opisie na stronie jest „Dwie boczne poduszki powietrzne z tyłu zwiększają bezpieczeństwo.” W katalogu nie ma tego

Opublikowano
Na fotelami komfortowymi myślałem - ale wtedy mpakiet się robi bez sensu i lepiej wziąć xline z pneumatyką i fotelami - bo wtedy i zawieszenie i fotele będą lepsze. Ciężki orzech do zgryzienia co wybrać bo mpakiet poprawia wygląd.


Harman niestety odpada przez restrykcje.


P.s. Czy ktoś się orientuje czy przy Active protection (2700) dochodzą dwie poduszki z tylu (opisie na stronie jest „Dwie boczne poduszki powietrzne z tyłu zwiększają bezpieczeństwo.” W katalogu nie ma tego

 

Kolejny atak trola - znowu to samo pisanie. Z jednej strony kolega super zorientowany, a z 2 pyta o podstawowe rzeczy. Nadal się nie znudziłeś...?

Opublikowano
? Nie jestem zorientowany - chcę zamówić auto za 360000 i ciężko to zrobić na podstawie obcowania z demo przed dwa dni. Pytania się wydają normalne - większość poleca na forum zawieszenie pneumatyczne jako lepsze od adaptacyjnego. To samo fotele komfortowe > sportowe. Obie te opcje bardziej się wziąć jako dodatki do xline. Odnośnie Pytania o active protection jest inaczej sformułowane w katalogu x5 i inaczej na stronie.
Opublikowano
? Nie jestem zorientowany - chcę zamówić auto za 360000 i ciężko to zrobić na podstawie obcowania z demo przed dwa dni. Pytania się wydają normalne - większość poleca na forum zawieszenie pneumatyczne jako lepsze od adaptacyjnego. To samo fotele komfortowe > sportowe. Obie te opcje bardziej się wziąć jako dodatki do xline. Odnośnie Pytania o active protection jest inaczej sformułowane w katalogu x5 i inaczej na stronie.

 

Najważniejsze jak masz demo to poprosić dealera o komplet opon zimowych i sprawdzić czy wszystkie mieszczą się do auta :) a pozostałe elementy konfiguracji to już nie mają znaczenia. Ważne, że BMW na pewno będzie Ci dobrze służyło :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.