Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Po podpięciu do komputera wyskoczyły mi błędy, czy ktoś pomógłby mi rozszyfrować problem ? Jaka może być przyczyna? Pojawia mi się na komputerze co jakiś czas bez względu na to czy jadę szybciej czy wolno:

"Napęd możesz jechać dalej. wezwanie pomocy drogowej nie jest konieczne. Zredukowana moc napędowa. Wykonaj kontrolę w serwisie."

Co jakiś czas pojawia mi się check engine

Błędy po podpięciu komputera wyglądają następująco:


KOD 120408 Regulacja ciśnienia doładowania: wyłącznie jako reakcja

KOD 120908 Regulacja ciśnienia doładowania 2: wyłącznie jako reakcja

KOD 123703 Elektryczny zawór upustowy spalin 2, czujnik położenia, sygnał: Zwarcie z plusem

KOD 123525 Elektryczny zawór upustowy spalin 2, czujnik położenia: Napięcie zasilania, niewiarygodne

KOD 80139A Ogrzewanie postojowe: Zaryglowane


Chciałbym się dowiedzieć cokolwiek więcej zanim oddam do mechanika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trochę słabo z 550i poszukiwać odpowiedzi na pytania, w których nikt Ci nie pomoże ... :duh:

Auto masz na tyle młode i kosztowne, ze ja jako użytkownik 518d z przedłużoną gwarancją (Wagas) powiem, nie zazdroszczę. Teraz wymieniam uszczelniacz prawej półosi (tylnej). Koszt 3200 w ASO, pewnie pół ceny w "zaprzyjaźnionym", nieautoryzowanym. Do brzegu.... 550i w G30 po gwarancji to auto dla ludzi o mocnych nerwach albo z grubym portfelem. Błędy Twojego auta mogą świadczyć o "usterce" za kilka stówek. Może, to być też to "usterka" za kilkanaście tysi.....

Opublikowano
TDo brzegu.... 550i w G30 po gwarancji to auto dla ludzi o mocnych nerwach albo z grubym portfelem. Błędy Twojego auta mogą świadczyć o "usterce" za kilka stówek. Może, to być też to "usterka" za kilkanaście tysi.....

Albo inaczej, usterka za kilka stówek, a jej poszukiwanie za kilkanaście tysięcy :mad2:

Coraz trudniej naprawiać dzisiejsze auta u zaprzyjaźnionego mechanika, a serwisy to wiadomo w jaki sposób "naprawiają"..... :roll:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W moim M550i miałem do tej pory problemy, które dawały kod błędu, ciśnienie doładowania (wymieniony 3 razy czujnik ciśnienia doładowania), sonda lambda (wymieniona), teraz błąd za niskiego ciśnienia w trakcie wymiany wiązka silnika. Jeszcze czeka mnie pewnie wymiana słupka silnika bo na 5tej świecy pojawiły się ślady wody. :(
  • 2 tygodnie później...
  • 2 lata później...
Opublikowano

Odświeżę post ponieważ mam podobny problem w głównej mierze powodowany przez 123525 - Elektryczny zawór upustowy spalin 2, czujnik położenia, napięcie zasilania - niewiarygodne.

 

Czy autor postu rozwiązał moze sprawę? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.