Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć, j/w. Dziś doszedł mnie swąd palonego plastiku z pod maski. Trochę paniki, oględziny, a tu klema/śruba do awaryjnego zapłonu zwiera tak że stopiła ten czerwony dekielek i cześć plastikowej obudowy połączenia przewodów od aku. Mówiąc że zwiera to raczej wniosek ponieważ tylko tam się pojawia wysoka temperatura. Jutro założę nową obudowę przewodów od aku w którą jest wykręcona ta śruba. Mam nadzieję tylko że to pomoże i będzie po temacie. Ktoś się z tym spotkał? Naprawiał taki przypadek?
Paweł.
Opublikowano
zawsze przy jakims luznym styku robia sie takie problemy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cześć, j/w. Dziś doszedł mnie swąd palonego plastiku z pod maski. Trochę paniki, oględziny, a tu klema/śruba do awaryjnego zapłonu zwiera tak że stopiła ten czerwony dekielek i cześć plastikowej obudowy połączenia przewodów od aku. Mówiąc że zwiera to raczej wniosek ponieważ tylko tam się pojawia wysoka temperatura. Jutro założę nową obudowę przewodów od aku w którą jest wykręcona ta śruba. Mam nadzieję tylko że to pomoże i będzie po temacie. Ktoś się z tym spotkał? Naprawiał taki przypadek?

 

Ja rozumiem, że tak się dzieje bez podłączenia tam ładowarki??

Opublikowano
Korozja pomiędzy stykiem przewodu od alternatora narobiła bałaganu. Na szczęście skończyło się na wymianie plastikowego elementu za 150zł i godzinie roboty. Wniosek? Raz na jakiś czas zajrzeć tam czy nic nie koroduje. Do tego w innym poście pisałem i słabym ładowaniu aku pomimo dobrego stanu aku, temat sam się rozwiązał. Ten sam powód. Teraz aku kopie jak wściekły. Temat do zamknięcia. Wesołych Świąt!
Paweł.
Opublikowano
Cześć, j/w. Dziś doszedł mnie swąd palonego plastiku z pod maski. Trochę paniki, oględziny, a tu klema/śruba do awaryjnego zapłonu zwiera tak że stopiła ten czerwony dekielek i cześć plastikowej obudowy połączenia przewodów od aku. Mówiąc że zwiera to raczej wniosek ponieważ tylko tam się pojawia wysoka temperatura. Jutro założę nową obudowę przewodów od aku w którą jest wykręcona ta śruba. Mam nadzieję tylko że to pomoże i będzie po temacie. Ktoś się z tym spotkał? Naprawiał taki przypadek?

 

Ja rozumiem, że tak się dzieje bez podłączenia tam ładowarki??

Podłączając tam ładowarkę prąd nie zasilał obiegu. Korozja blokowała przepływ i podczas kodowania musiałem ładowarkę podłączać prosto do aku. Myślałem że powodem jest spalony kabel albo moduł, nie podejrzewałem że to tak błacha ale zarazem ważna rzecz.

Paweł.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No dlatego spytałem, bo takich cudów nie ma żeby tam się coś stopiło bez zamknięcia obiegu, a Ty na początku nie wspomniałeś o tym. :) Fajnie, że problem z głowy.
Opublikowano
No dlatego spytałem, bo takich cudów nie ma żeby tam się coś stopiło bez zamknięcia obiegu, a Ty na początku nie wspomniałeś o tym. :) Fajnie, że problem z głowy.

Dokładnie. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam.

Paweł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.