Skocz do zawartości

Różnice w konstrukcji foteli elektryczne/manualne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chyba mam krzywy fotel kierowcy. Na oko nie widac ale jakos krzywo sie siedzi. Nie wiem jeszcze co jest popsute ale chcialbym wiedziec z czego moge dobierac czesci. Fotele mam elektryczne komforty z 'lamanym' oparciem. Fotel kierowcy pasazera sa symetryczne pomijajac plastiki? Stelaz z manuala pasuje do elektryka?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Stelaże są inne niż w manualu, nie ma szans. Może krzywo pracuje, bo któraś linka się wysunęła, dość częsty i znany problem.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...któraś linka się wysunęła, dość częsty i znany problem.

Tak 100%. Trzeba wyciąć z krótszych linek około 1 cm pancerza, bo puchną wraz z wiekiem i się wydłużają.

Opublikowano

W elektrycznym sa jakies linki?


A pasazera do kierowcy cos pasuje?

Skoro juz sis za to biore to zmienilbym zmeczone gabki

Przedliftowe a poliftowe sa takie same?

Dodam jeszcze ze przy przesuwaniu przod/tyl cos mocno stuka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Naprawiałem u siebie w poliftach, nie wiem co jest w przedlifcie.


W elektrycznym fotelu są stalowe linki, które się obracają w teflonowych (?) pancerzach, osobno na prawą i lewą stronę. Trzeba wyjąć fotel, odnaleźć krótsze linki, bo z nimi jest problem, od pochylania oparcia i podnoszenia siedziska. Być może przeskakuje któraś linka, bo ledwo już łapie i może to stuka.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=388017&hilit=+fotel


Zamieniałem fotele prawy/lewy miejscami. Jeśli prawy masz OK to myślę, że warto zamienić.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=385571&hilit=+fotel


Jak potrzebujesz jeszcze jakichś szczegółów do poliftów to pytaj :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, to są te silniki. Wykręcasz tylko mocowanie pancerza z jednej strony, tej z krótszą linką. Wysuwasz linkę, skracasz pancerz gdzieś mniej więcej na prostym odcinku, wsuwasz linkę z powrotem, regulujesz zapinając we wkrętarkę, aby położenie było równe z prawej/lewej strony i przykręcasz do silnika. U mnie działa już drugi rok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.