Skocz do zawartości

[E61] 535dA - problem z ładowaniem? dziwne zachowanie


orzel_man

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie wymiana łożyska alternatora, pierścieni, szczotek pomogła ale wciąż nie ladował na zimnym silniku a dopiero jak osiagal 50-60c. Wczoraj wymiana regulatora na valeo i dzis odebralem z warsztatu i odrazu lądował ok 14.5-14.9v :cool2: nie mialem czasu testować ale w kilkukilometrowej drodze do pracy wszystko okej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pisałeś , że ustawienie w tulejach było wymagające.

Nie wiem czy wiesz ale tuleję z gwintem się przed montażem wciska trochę w łapę alternatora i wtedy nie ma problemu . A śruba przy dokręcaniu ułoży ją potem tak jak była.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pisałeś , że ustawienie w tulejach było wymagające.

Nie wiem czy wiesz ale tuleję z gwintem się przed montażem wciska trochę w łapę alternatora i wtedy nie ma problemu . A śruba przy dokręcaniu ułoży ją potem tak jak była.

Haha... dzięki wielkie za radę...

mam nadzieję juz tam nie zaglądać za szybko... ale będę o tym pamiętał;)

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.