Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W dziale X3 (G01) jest rozbudowany wątek o restrykcjach „covidowych” na nowe auta do produkcji.

Obecnie X3 ma naprawdę dużo ograniczeń (brak nagłośnienia HK, brak systemów asystujących profesional, brak haka, brak stylizacji shadowline, itd.).

Jak się okazuje, w przypadku iX3 sytuacja wyglada lepiej, bo BMW obecnie priorytetyzuje elektryki i większość wyposażenia nieosiągalnego w spalinowych wersjach w iX3 póki co jest dostępna.


Jednak całkiem różowo nie jest, bo i tu pomału pojawiają się restrykcje.


Przez długi czas jedyną restrykcją dla iX3 było (i nadal jest):

48Z - Rezygnacja z dodatkowych funkcjonalności fotela pasażera (co w praktyce oznacza brak podparcia lędźwiowego i brak regulacji szerokości oparcia, na szczęście tylko w fotelu pasażera)


Powyższe dotknęło również moje zamówienie (listopad’21, produkcja planowana na luty’22), ale ostatnio zaczynają się pojawiać niestety kolejne wykluczenia…

Żeby było „śmieszniej” powyższe nie obniża ceny auta. Generalnie teraz ewidentnie nie jest czas kupujących - „albo pan bierze co jest, albo jest kolejka innych chętnych”. Normalnie jak w PRL :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A jesteś w stanie sprawdzić u dealera, czy 6UX wskoczyło Ci przed statusem 112 czy już po…?

Bo jeśli się nie mylę do uzyskania statusu 111 zamówienie może się jeszcze zmieniać, ale później już nie powinno…


0 Order deleted by NA

17 Order not Specified

37 Order is at BMW NA

87 Production Week Assigned

97 Order sent to AG

100 Order deleted by AG

101 Error in data transmitted

102 Special Order (no Prod Week)

105 Order out of Prod. Period

111 Order Accepted at AG

112 Order scheduled for Production

150 Production Started

151 Body Shop Started

152 Paint Shop Started

153 Assembly Started

155 Production Completed

160 Released to Distribution

168 AG Stock

170 Waiting Workshop

172 Planned for Workshop

174 Workshop Entry

176 Workshop Complete

180 Waiting for Export Dispatch

181 Waiting for Domestic Dispatch

182 AG Load No. - Released to Carrier

190 Dispatched ex(port?) BMW AG

191 Returned to BMW AG

193 Arrived at Port of Exit (where my car was stalled)

194 Selected for Shipment

195 Shipped from Port of Exit

196 Shipment Arrival - ATA

Opublikowano

Obecnie są na pewno restrykcje na:

Head-Up Display

System kamer 360

Nagłośnienie Harmann-Kardon.

Dwie pierwsze mają datę zakończenia bodajże na wrzesień, HK nie ma ma.

Czyli do końca 2022 nie ma co liczyć na samochody LCI w wersji wyposażenia Impressive.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hmm, kilka dni przed świetami takich restrykcji na iX3 jeszcze nie było, były na spalinowe X3.

Jeśli faktycznie teraz objęły również iX3, to wygląda jak koniec priorytetyzacji elektryków… lub przesunięcie priorytetu na iX, który dla BMW jest dużo ważniejszym modelem…

Opublikowano
Ja widziałem plik z restrykcjami we wtorek (21.12) i na G08 były na pewno te 3, które opisałem powyżej. Możliwe, że były jeszcze jakieś inne (reflektory Shadowline?), ale tamte mnie mniej interesowały, więc nie patrzyłem na nie zbyt dokładnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masakra. Dobrze ze jednak wziąłem preLCI z placu. Lepszy wrobel w garści niż…
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No, jak zamawiałem w listopadzie w Inchcape, to mówili, że 2021 był „preludium” do tego, co będzie w 2022…

Póki co wygląda na to, że niestety mieli rację…

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.