Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

posiadam problem z odpaleniem e39, otóż wszystko jest ok, gdy odepnę czujnik ciśnienia na listwie, auto jedzie normalnie tylko brak mocy, jak podepnę wtyczkę to auto kręci i nie odpala, czujnik wymieniony i nadal ten sam problem, gdzie szukać przyczyny? Dodam, że w inpie brak błędów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A jakie jest ciśnienie na listwie w momencie rozruchu gdy nie chce odpalić ? A przede wszystkim jakie jest ciśnienie wstępne ?

Te czujniki są raczej niezniszczalne, natomiast uszkodzeniu ulegają często styki we wtyczce.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ojojoj... Ciśnienie na listwie na obrotach jałowych powinno być około 340-350 bar, a tutaj jest maksymalne. To tak jakby regulator na pompie nie działał i puszcza pełny przelot z pompy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja bym wytargał regulator i zobaczył w jakim stanie są uszczelki na trzpieniu, bo to one zwykle padają, a nie regulator. Aczkolwiek nie słyszałem jeszcze o takim przypadku, żeby ciśnienie było na full. Nie ma żadnych błędów ?


Dla uściślenia - to ciśnienie to było jak silnik już chodził ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skoro przy odpiętym odpala to sprawdź jeszcze co wtedy pokazuje. Według mnie powinien wejść w tryb awaryjny i przyjąć jakąś stałą wartość, ale ja bym tak nie jeździł z odpiętym. Dziwne, że nie ma błędów. Może nie przewidzieli sytuacji, że ciśnienie jest na max :) Jeśli jest poniżej normy przy odpalaniu to błąd jest.


Jak chcesz wyciągać regulator to zaopatrz się w zestaw uszczelek F01M100278. Nie trzeba pompy wyciągać, ale łatwo nie jest. Jak zdejmiesz kolektor to od razu zobacz czy pompa nie cieknie, żeby nie było dwa razy tej samej roboty. Wężyki do pompy czy nie są sparciałe przy okazji. Natomiast nie wiem jak się zachowuje regulator jak są odpięte kable, zamknięty czy otwarty, może tu jest problem, w elektryce.

Opublikowano
Tak mi się wydaje właśnie, że na odpiętym jak sprawdzałem to jest stała wartość i dlatego taki mułowaty, dzięki za rady, jutro postaram się ogarnąć
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak nie do końca jestem przekonany, ze to regulator. Jeśli masz stary czujnik to sprawdź jeszcze raz ciśnienie ile wskazuje. Można na zdjętym kolektorze. Jeśli wszystko jest OK to silnik odpala bez kolektora. Możesz jeszcze odłączyć wtyczkę od regulatora i również porównać wskazania. Na końcu pruć regulator, bo to najwięcej roboty.
Opublikowano
Na odpiętym regulatorze i podpiętym czujniku też nie chce zapalić, opiłków brak na regulatorze, da się jakoś sprawdzić fizycznie ten regulator czy otwiera i zamyka?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie mam pojęcia jak sprawdzić regulator. Według mojej wiedzy to uszkodzeniu ulegają tylko dwie małe uszczelki na trzpieniu.


Od czego zaczęły się problemy ? Przy wtyczce czujnika na listwie nie było nic grzebane ? Jakie ciśnienie pokazuje na zapłonie bez kręcenia rozrusznikiem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.