Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oprócz ogólnie komunikowanych modyfikacji związanych z liftingiem iX3 (podsumowanie zmian najlepiej widać na grafikach znajdujących się pod tekstem)


https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0338848EN/the-new-bmw-ix3?language=en


ostatnio wpadł mi w ręce ciekawy artykuł o „ukrytych” modyfikacjach.

Spośród nich jedna wydaje się interesująca - mianowicie mowa jest o poprawie elastyczności. Przyspieszenie 80-120 km/h ma teraz zajmować 2.5s zamiast dotychczasowych 4.1s (co i tak jest doskonałą wartością).

Przyśpieszenie 0-100 km/h pozostaje bez zmian (6.8s), natomiast wydłużył się zasięg WLTP o… 1km :D (z 460 do 461km)


https://topelectricsuv.com/news/bmw/hidden-features-2022-bmw-ix3

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

poczekam jak zwiększą zasięg do 1000km y czasem ładowania 15min...

poza tym iX z napędem na tylną oś? serio?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Możesz się szybko nie doczekać - BMW na chwilę obecną twierdzi, że zwiększanie zasięgu nie jest dla nich priorytetem i nie mają w planach zasięgów powyżej 600km WLTP… To oficjalne wypowiedzi na dzisiaj, a jak będzie… czas pokaże.


W 15 min. w realu (nie teoretycznie) naładujesz iX3 do 50% na Ionity.


W 30 min. na Ionity do 80%. Powyżej 80 % na ultra szybkich ładowarkach nie ma sensu ładować (chyba, że ktoś akurat ma czas), bo krzywa ładowania spada z początkowych 150kW do niespełna 50kW z uwagi na ochronę aku.


iX ma napęd xDrive.

W powyższym wątku jest mowa o iX3, które ma napęd RWD.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W sumie chyba najciekawsza zmiana to nowa wersja iDrive. O ile się nie mylę, to jest to samo, co w iX. A to jest już potencjalnie Autonomy Level 3 (po zatwierdzeniu).

Poza tym nowy kształt tylnych lamp, nowy pas przedni, usunięcie niebieskich wstawek, a w środku większy wyświetlacz. No i reflektory laserowe w opcji - tylko co z tego, jak nie można ich obecnie zamówić?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wstawki niebieskie zostały :) można je zamówić lub nie...


Systemy asystujące faktycznie są w najnowszej wersji (zresztą już preLCI iX3 jest w czołówce - wklejałem link w wątku o testach systemów asystujących robionych przez ADAC).

Ale… to nie ma nic wspólnego z iDrive :D

Tzn. ma tyle, że przez interfejs iDrive ustawiasz, ale „logika” systemów asystujących tkwi gdzie indziej - głównie w module SAS, który oczywiście współpracuje z najnowszą wersją KAFAS (to kamera pod lusterkiem w przedniej szybie, w G01/08 występuje w wersji „stereo” czyli są dwie kamery) plus z całym szeregiem komputerów sterujących radarami (ACC - główny radar w przednim zderzaku, wykorzystywany także przez tempomat adaptacyjny oraz RSR/RSL - cztery radary boczne, niewidoczne bo ukryte pod poszyciem zderzaka; z przodu po bokach pod reflektorami, z tyłu po bokach pod lampami).


d0b6862b4f2c5.png


c6882be589e9e.png

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.