Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po czterech odpalaniach z połową pedału gazu chodzi jakby nigdy nic.

obawiam się że coś muszę wymienić - pompa wysokiego ciśnienia lub zawór ciśnienia na szynie przy podszybiu.

Co pierwsze ??? :) :) :)

Opublikowano

Sprawdziłem na inpie , żadnych błędów - dziwne , parametry w porządku bo przecież po uruchomieniu chodzi normalnie .

Jest tak jak na początku - którą część wymienić lub jak sprawdzić jej defekt? :? :?

Opublikowano

Jeśli parametry są ok,to podaj parametry paliwa,czyli cisnienie pompy ,oraz pompy wysokiego cisnienia,korekty wtrysków itd,oczywiście w chwili gdy usterka wystepuje.

Samo odpalanie z wcisnietym pedałem przyspieszenia sugeruje usterkę.

Niestety,ale "wyczytanie" usterki z parametrów rzeczywistych wymaga wiedzy i doswiadczenia.Jesli go nie masz i nie potrafisz dać punktu zaczepienia,to nie znajdziesz gotowej odpowiedzi i nie zlokalizujesz problmu na forum,ale u mechanika,lub doświadczonego kolegi.


Ewentualnie nagraj film jak to wyglada z widocznymi parametrami,gdy własnie problem wystepije.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najczęstszą przyczyną gaśnięcia zaraz po odpaleniu w tych silnikach jest zapchany DPF.

Sprawdź czy na trzecim biegu wkręcisz silnik powyżej 3500rpm, a na czwartym powyżej 3000rpm. Jeśli nie, to na 99% DPF do czyszczenia lub wymiany. O ile go jeszcze masz :wink:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Panie Krzysztofie, ja nic nie pisałem o DPF czy jakich dusznościach ,nie wchodzeniu na obroty.

Po odpaleniu chodzi normalnie.

Ja stwierdzam - pompa wysokiego ciśnienie jest do wymiany.

Na niskich obrotach nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia.

Zawór ciśnienia przy podszybiu należy umiejętnie wyczyścić.

Taka jest moja diagnoza .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja tylko podpowiadam co może być przyczyną (sugeruje się tytułem tematu, bo problem opisałeś dość ubogo) i jak możesz zinterpretować pewne objawy.

OK, już się nie będę odzywał.

 

Panie Krzysztofie, ja nic nie pisałem o DPF czy jakich dusznościach ,nie wchodzeniu na obroty.

Po odpaleniu chodzi normalnie.

Ja stwierdzam - pompa wysokiego ciśnienie jest do wymiany.

Na niskich obrotach nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia.

Zawór ciśnienia przy podszybiu należy umiejętnie wyczyścić.

Taka jest moja diagnoza .

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Witam ponownie, problem rozwiązany - za niski poziom paliwa w zbiorniku wraz z problemem przepompowywania do drugiej połowy.

Teraz muszę tankować do pełna. :cry: :cry: :cry:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.