Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

od jakiegoś czasu mam problem z mocą. Podczas jazdy po około kilkunastu minutach auto przechodzi w tryb awaryjny i odcina moc. Po kilku, kilkunastu minutach moc wraca i auto jedzie jak należy. W ostatnim czasie problem występuje coraz częściej. Po podłączeniu do kompa wywaliło błędy z przepływomierzem i sondą lambda, dodatkowo coś jest też z EGR. Po odpięciu przepływki auto nie przechodzi w tryb awaryjny i jedzie normalnie. W dniu dzisiejszy mechanik wymienił przepływomierz ale problem nadal występuje i błąd wyskakuje. W aucie usunięto DPF i EGR w serwisie, wgrano mapę. Mam te auto od czterech miesięcy i nie do końca wiem co robić. Zgłosić się do serwisu, gdzie była robiona mapa? Pacjent to E61 520d 177 koni, silnik N47

Opublikowano

Magistrala LIN, błąd komunikacji

004C9E, 004C9F - DDE, zawór recyrkulacji spalin

003FF0, 003FF1 - pomiar masy powietrza

0040E9 - DDE, nastawnik recyrkulacji spalin, regulacja pozycji

00337B - sonda lambda

004933 - DDE, system powietrza, przepływ powietrza do przepływu masowego układu recyrkulacji spalin, poprawność

Opublikowano
Nie mam pojęcia. Dwa lata temu był usuwany DPF, klapy wirowe i wgrywana mapa. Podjade do serwisu i sprawdzimy choć dziwnie to wszystko wyglada...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jestem po wizycie u gościa, który wgrywał mapę. Wyprogramował EGR, jeździł dwa dni autem i sprawdzał parametry. Według niego to problem z nastawnikiem turbiny ponieważ nawet po wyprogramowaniu egr auto dalej przechodzi w tryb awaryjny. Uważa, że nastawnik jest uszkodzony i nie otwiera się poprawnie co powoduje odcięcie mocy... Problem w tym, że mechanik nie stwierdził żadnych błędów związanych z turbo... Reasumując mapa została poprawiona i wyprogramowano EGR ale nic to nie dało. Jak myślicie, robić turbo?
Opublikowano

Trzeba wgrać serie i szukać przyczyny. O ile to nie wina softu.

Według mnie w zmodyfikowanym sofcie z EGR off została wycięta tablica błędów stąd ich brak, ale zostało to robione źle gdyż przechodzi w tryb awaryjny.

Opublikowano

Warto sprawdżić jak działa nastawnik.W tej sytuacji bedziesz miał przeładowanie.

Ustaw na kompie parametry doładowania turbiny oczekiwane i zmierzone i w drogę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja bym kierowal się na początek sprawdzeniem całego dolotu powietrza łącznie z rurami z intercoolera

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Problem został rozwiązany. Wyprogramowano egr, sondę lambda, wymienili czujniki przy egr oraz ustawiali odpowiednią mapę. Zajęło to prawie 2 tygodnie ale już jest wszystko dobrze.
Opublikowano
Witam mam podobny problem może ktoś go już kiedyś miał bmw e61 530d. Silnik po chipie DPF usunięty przepływke egr wyłączone komputerowo nie pokazuje żadnych błędów. Objawy mam takie że włącza mi się tak jak by tryb awaryjny odcina na biegu jałowym do 3 tys i nie skręca się w czasie jazdy po zgaszeniu odpaleniu wszystko wraca do normy na jakoms chwilę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.