Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Od jakiegoś czasu od zakupu, auto zaczęło mieć problem z odblokowaniem się z pilota. Posiadam wersję Non Comfort Access. Bez klapki z tyłu na wymianę baterii. Niestety dziś już nie wróciłem bmw do domu. Nie mogę dostać się do samochodu. Pilot całkowicie przestał działać. Kluczyk zapasowy w nim nie dochodzi do końca zamka i nie chce się przekręcić. Możliwe, że to po poprzednim właścicielu problem. Dodatkowy pilot też nie działa a kluczyk w nim nie ma ząbków.

Otworzyłem pilota by sprawdzić czy podołam wymianie akumulatorka. Jest wlutowany a ja nie mam doświadczenia z zdejmowaniem lutów ani lutownicy do przylutowania nowej VL2020 Panasonica.


1. Moje pytanie brzmi, czy aby na pewno jest to problem z pilotami a nie bezpiecznikami? Jeśli to bezpiecznik to jak dostać się do auta, jeśli kluczyk manualny nie chce wejść do końca i się przekręcić?

2. Jeśli to problem z pilotami i starymi akumulatorkami, to kupić VL2020 i jechać do elektryka czy może w inne miejsce?


Nie mam pojęcia co zrobić by dostać się do auta. Czemu piloty przestały działać i dlaczego kluczyk manualny nie chce się przekręcić w zamku.


Jestem z Poznania w razie gdyby ktoś miałby chęci do pomocy.

BMW e92 328i 2009r, pilot non comfort access.


Pozdrawiam serdecznie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli klucz (mechaniczny) nie działa to albo klucz nie od tego samochodu co sugeruje "pusty klucz" w drugim pilocie, albo zamek (wkładka) jest zablokowana. Powodem braku działania pilota może być uszkodzenie modułu anteny ze wzmacniaczem. W E91 jest umieszczony w spojlerze nad tylną szybą.
Opublikowano

Wezwałem slusarza do otwarcia auta. Auto zapaliło od razu wiec, to nie akumulator. Slusarz ocenił, że zamek jest do wymiany dlatego kluczyk nie chciał się przekręcić. Drugi ząbek nie mógł wejść w swoje miejsce w zamku.


Pojechałem od razu do Pana, który zajmuje się fachowo naprawą kluczy, pilotów do aut i zamków. Powiedział, że pilot daje sygnał. Stwierdził tak, jak kolega wyżej, że może to być moduł anteny. Zalecił mi sprawdzenie czy jak jeżdżę, auto nie gubi fal, sygnału podczas słuchania radia. Radio gra bez problemu. Sądzę, że padł bezpiecznik.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Radio nie ma nic wspolnego z odbiorem sygnalu kluczyka. Najprawdopodobniej pekniety kabel zasilajacy divesity. Walkowane tysiac razy na tym forum. :search:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.