Skocz do zawartości

Działanie EDC w e32 750 iL


don

Rekomendowane odpowiedzi

od kilku dni mam V12 i próbuje dojść do pewnych rzeczy których nie miałem w 730i

 

np. EDC - niby klikam S ale nie czuje specjalnie twardszego zawieszenia = natomiast czuje zdecydowanie większy opór na wspomaganiu.

 

Druga sprawa to że nie mam programu zimowego w skrzyni ( tylko S E M ) - czy znacie jakieś techniki jazdy w zimie z takimi programami ? ( to bedzoe moja pierwsza zima z automatem :? )

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślełem z M to manual i że najpierw daje M a potem moge machać 1 2 3 ? ....

 

 

skoro masz racje - to dlaczego jednen Hans z drugim Brunerem zrobili M zamiast tej * którą przecież wielu ludzi ma u siebie

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M byla do 1992 pozniej to M nazwali poprostu * oba te rzeczy uzywa sie w ten sam sposob tzn wybierasz samemu bieg.

w zimie przydaje sie poniewaz mozesz w obu przypadkach startowac np. z 2 biegu powodujac mniejszy uslizg kol :mrgreen:

M a * niczym sie nie rozni :mrgreen:

moje modele
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ruszasz z 2 i skrzynia nie przelacza biegow jedzie caly czas na tym biegu ktory zapodasz przydaje sie takze podczas holowania lawety z rozbita E32 :mrgreen: (przetestowane)

w zimie zalacz M i ruszasz kiedy juz chcesz miec wyzszy bieg tzn jechac normalnie wciskasz E i skrzynia dziala znow jak z nut :D

moje modele
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M byla do 1992 pozniej to M nazwali poprostu * oba te rzeczy uzywa sie w ten sam sposob tzn wybierasz samemu bieg.

w zimie przydaje sie poniewaz mozesz w obu przypadkach startowac np. z 2 biegu powodujac mniejszy uslizg kol :mrgreen:

M a * niczym sie nie rozni :mrgreen:

 

Oj DIxi Dixi ...

Po pierwsze- tryb M był w E32 do 94 roku - w 730iA R6

750 dostało oprogramowanie adaptywne i były tryby A i S

V8 miało * - zgoda.

Po drugie-

wg instrukcji to tryby M i * różnią sie znacznie...

w * - auto rusza z dwójki , delikatnie redukuje oraz wczesnie zmienia biegi na wyższe...Poza tym w trybie * oraz pozycjach 4,3,2 - auto blokuje wybrany bieg i jedzie /rusza tylko na nim.

 

Tryb M w pozycji D powoduje ,ze auto blokuje 3 bieg i porusza sie tylko na nim. W pozycjach 3 ,2 i 1 rowniez poruszamy sie tylko na wybranym biegu- auto nie redukuje ani nie zrzuca biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od kilku dni mam V12 i próbuje dojść do pewnych rzeczy których nie miałem w 730i

 

np. EDC - niby klikam S ale nie czuje specjalnie twardszego zawieszenia = natomiast czuje zdecydowanie większy opór na wspomaganiu.

 

Druga sprawa to że nie mam programu zimowego w skrzyni ( tylko S E M ) - czy znacie jakieś techniki jazdy w zimie z takimi programami ? ( to bedzoe moja pierwsza zima z automatem :? )

 

Nie bój się zimy. Fajnie się jeździ.

w 750 masz pewnie ASC lub ASC+T

Problem z ruszaniem i buksowaniem masz z głowy...

 

Podstawa do dobre opony (dobry bieżnik).

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.