Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


3 lata temu kupiona była nowa oryginalna(!) pompa progowa. Rok temu wymieniłem przewody paliwowe na miedziane i część gumowych.

2 dni temu żona zaparkowała pod Lidlem i już nie odpaliła. Wyszedłem z pracy, pojechałem pod Lidla, przekręciłem kluczyk i nie słyszałem by pompa progowa działała.

Podniosłem auto, położyłem się na śniegu, odkręciłem plastiki, stuknąłem drewnianym trzonkiem w pompę i ożyła!

Wczoraj wieczorem to samo...


Pomyślałem że to może przez to że miałem letnie paliwo i że 2 dni temu włączyłem bezpiecznik od nagrzewacza.


Dotankowałem więc paliwa zimowego, wyjąłem bezpiecznik od nagrzewacza i dziś rano auto odpaliło bez problemu.


Czy jest jakiś sposób by bardziej dokładnie zdiagnozować dlaczego pompa progowa się zawiesza?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oryginalne pompy były robione kiedyś przez Pierburga, a teraz podobno już tak nie jest. Ja używam Magneti Marelli czwarty rok zaraz będzie i zrobione 50k km. Jedyna wada to, że jest głośna, ale przynajmniej wiadomo, ze działa :D Kosz 1/3 ceny tej oryginalnej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.