Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wyjaśniła się "zagadka" z oponami ROF/nie-ROF dla iX3.


Otóż zdaniem BMW Polska felgi 20 cali stosowane w iX3 (Aero 890 Bicolor) nie posiadają homologacji dla opon RunFlat.

Natomiast felgi 19 cali dla iX3 (Aero 842) takową posiadają. Stąd gotowe koła zimowe na tych felgach mają standardowo założone ROF.

Również fabryczne iX3 sprzedawane na kołach 19 cali powinny mieć standardowo opony RunFlat.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Czy jakoś wyjaśniła się u Ciebie kwestia tych opon. Ja mam w ofercie "20 calowe aluminiowe obręcze MAero 890 Bicolor z ogumieniem Runflat" i zastanawiam się czy będzie ten RunFlat czy też nie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie będziesz miał RunFlat’ów niestety. BMW twierdzi, że to był błąd w specyfikacji - obecnie to skorygowali i przy kołach 20 cali nie ma już wzmianki o ogumieniu RunFlat. Wszystkie iX3 na kołach 20 cali z ogumieniem mieszanym (czyli 245/45R20 przód i 275/40R20 tył) przychodzą na zwykłych oponach, oczywiście z homologacją BMW.


Prawdopodobnie Twoje auto przyjedzie na oponach Yokohama Advan Sport v107 - bardzo dobre opony, no ale niestety nie ROF.

Opublikowano

No to nie ładnie z tymi RoF ale przynajmniej jestem mądrzejszy w tym temacie i mam asa w rękawie w postaci negocjacji, pytanie czego no ale zawsze :D

Jak odbiorę sprzęt'a to dam znać jaki finał miała sprawa.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam, wszystkich. Gablota odebrana i tak jak pisaliście wcześniej auto przyjechało na YOKOHAMA no i oczywiście nie RoF :(
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, wszystkich. Gablota odebrana i tak jak pisaliście wcześniej auto przyjechało na YOKOHAMA no i oczywiście nie RoF :(

 

Ja się wyleczyłem trochę z RoF mimo że ponad 10 lat byłem ich wielkim zwolennikiem. Obecnie mam 2 auta BMW: x5m z letnimi/zimowym non ROF i iX3 z ROF tylko na zimę. Komfort amortyzacji samej geny mimo bardzo twardego zawieszenia jest tak przyjemny w M, że chyba odpuszczę w przyszłości kupowanie ROF. Złapałem już w nim gumę (gwóźdź) i bez problemu dopompowałem kompresorem w 15min, dojechałem do warsztatu i oponę mi naprawili, więc przy ROF miałbym tylko kłopot, bo nie miałbym kompresora, a na flaku zniszczyłbym oponę.


Raz w życiu rozwaliłem oponę ROF o krawężnik i to była jedyna sytuacja w której ROF mi pomógł, pojechałem do warsztatu, gdzie wymieniłem oponę na nową. Na nonRFT zyskałbym to samo dzwoniąc na assistance pewnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.