Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Pany.

Pacjent e39 523i

problem jest taki że robiłem na nowo wiązke kabli od sond lambda bo miałem problem z bezpiecznikami, po zrobieniu auto działa ale z lpg zaczęło się coś dziać. Po przełączeniu auto zaczyna strasznie falować,obroty jałowe spadają do tego stopnia że auto prawie gaśnie i niemożliwa jest jazda na lpg ( w ogóle 0 mocy ) na benie wszystko gitarka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeżeli instalacja jest podpięta z pominięciem sond, nie powinno mieś to na nią większego wpływu, zapinałeś kompa do instalki gazowej, jakie ciśnienie na reduktorze podczas pracy?
Opublikowano

Dobra ja pierdziele chyba zostane gazownikiem,

bylem u jednego powiedzial panie to sterownik spalony bo nie podaje gazu na 3 cylindry,

posprawdzalem cala instalacje i okazalo sie ze czujnik temperatury byl zwarty i nie podawalo gazu na te 3 cylki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trochę dziwne że czujnik miał taki wpływ na pracę wtryskiwaczy. Ważne że zrobione :cool2:
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

To była ostatnia rzecz o której bym pomyślał.

Zobaczyłem przy samym czujniku ze izolacja kabla sie osunela,po odpięciu wtyczki jak ręką odjął śmiga na wszystkie gary.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mowa jest o czujniku na reduktorze?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.