Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem który pojawia sie w zimowych temperaturach chyba juz nawet rok temu ale jakos to zlekceważyłem ale teraz temat wrócił i chyba trzeba to zbadać, pewnie ostatecznie trafie do mechanika ale w najblizszym czasie nie moge oddac na dłuzej samochód, więc chciałbym podyskutować tutaj co to może być. Dodam tylko, że na przeglądzie nigdy nikt nie zwrócił mi uwagi, wiec albo trafiam na kolesia który ma wywalone albo nie jest to tak poważnego... Ale do sedna... świeżo po odpaleniu gdy temperatura jest w okolicach zeru przy skrecaniu w lewo cos jakby gwiżdże, przy skręcie w prawo tego nie ma. Gwizdanie sie nie nasila wraz z mocniejszym skretem jakby jest tak samo. Ustaje po mniej wiecej 5min jazdy. Moze słychać ale bardzo delikatnie albo jestem juz teraz przewrażliwiony bo to trzeba na wyłączonym radiu i sie skupic. Gdy krece w miejscu kierownica tego nie ma. Płyn wspomagania sprawdzałem i jest na poziomie min wiec jakby łapie sie przedziale. Dodaje filmik gdzie jestem na rondzie i słychać ten gwizd co to może być?


Opublikowano
Zauważyłem, ze na zakręcie przy dodaniu gazu jakby na sekundę znika owe gwizdanie i po puszczeniu znów wraca. Chce dolać płynu, żeby podnieść jego poziom do Max. Jaki polecacie? Na korku mam ATF lecz który dokładnie musi być? Jaka normę spełniać?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak na zimnym sięga do minimum to jest ok . Po zagrzaniu będzie więcej sporo . Wyłącz nawiew i sprawdź czy to nie wentylator powoduje taki hałas .


Swoją drogą szum w stylu wentylatora to u mnie zużyty pasek do pompy wspomagania generował .

Opublikowano
Wiatrak nawiewu.

 

Zwracam honor bo szczerze jakoś nie mogłem w to uwierzyć, ze może to

być wentylator ale dzisiaj rzeczywiście całkowicie wyłączyłem nawiew i cisza…. Teraz moje pytanie jak to naprawić, żeby nastała cisza?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poczekac do lata albo wymienić wentylator. Ludzie też smaruja go ale mówia ze to na krótko pomaga.
Opublikowano
Ale naprawdę jesteśmy zdziwiony co ma skręcanie w lewo (bo tak jak wcześniej pisałem w prawo tego nie ma) do wiatraka? :D jakies przeciążenie się wytwarza i złe się ustawia czy coś

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.