Skocz do zawartości

BMW E46 2.5 po naprawie blacharskiej nie odpala


Aron94

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Żeby ci bałaganu nie narobił. Sam sobie z tym poradzisz. Zrobisz to kablem od inpy przez obd. Jak będzie chciał coś lutować to się nie zgadzaj.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

To jeszcze jedna sprawa, trzymam w ręce MS42 i GS8.60.0 i mają identyczne gniazda, jesteś pewien że nie zamienileś którejś wtyczki między MS43 a GS8.60.4? Patrząc po błędach wtyczka środkowa.

Tak to przemyślałem, skrzynia ma przecież niebieskie wtyczki a silnik czarne, trzeba być daltonistą żeby pomylić.


Masz błędy przepustnicy, więc może tego się złapmy sprawdź instalację od przepustnicy do sterownika silnika szukaj przytopień, przecięć, zwarć, może supełek na przewodzie i prąd nie płynie. To jest coś nie możliwego że to nie chce chodzić albo coś robisz nierzetelnie albo w grę wchodzi magia lub jakieś egzorcyzmy. :mad2:

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtyczki sprawdziłem są dobrze podłączone także to też nie to... Może faktycznie jakiś szatan w niej siedzi ;) Po podaniu plusa na EWS zgasły vanosy i zostały tylko błędy przepustnicy mam druga to ja w poniedziałek podmienie dla pewności
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie musisz podmieniać przepnij tylko wtyczkę na tą druga i zobacz czy błąd zniknie. Jak zniknie to dopiero podmień.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pierwsze co Ci poradze i może się naraże forumowiczom ,to nic nie kombinuj w sofcie ponieważ teraz wiemy czego szukamy,a jak coś pujdzie nie teges to nie wiadomo gdzie ręce wsadzić-auto jeżdziło i coś się spaprało podczas naprawy blacharskiej,i tego trzeba szukać...

Zmierz rozrusznik i to nam da odpowiedz w którym elemencie szukać problemu i na czym się skupić.

Przewód czerwony i czarny pod jednym zaciskiem-ma być +12 jest on z lini 30 czyli ma być już po wybudzeniu auta

Przewód czarny z linii 50 po przekreceniu kluczyka ma sie pojawić napięcie-pochodzi ono z EWS

Przewód czarno-żółty ma się pojawić napięcie po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon,a pochodzi ono z ECU

Dawa przewody masowe-sprawdź czy jest - masa też jest potrzebna do zamknięcia obwodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Gdyby był problem z kluczem to w EWS byłby błąd, synchronizacja EWS z ECU błąd byłby w ECU. Na chwilę obecną nie ma takich błędów ale pewnie nie zaszkodzi spróbować. W jaki sposób wykonać synchronizację z autem? :shock:
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
:mad2: to co masz na YouTube to jest samo synchro pilota od centralnego! Immo żeby synchronizować musisz mieć czysty transponder w nowszych modelach chip i do tego trzeba mieć sprzęt!
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Widze że dla Ciebie jeśli nie ma błedu,to nie ma problemu...

Ja nie negowałem twojej drogi diagnostyki,wiec ty też tego nie rób...Odpowiedz sobie na pytanie o czym bedzie świadczyć brak możliwości synchronizacji kluczyka i będziesz wiedział czemu o to pytam...

Dyskusja między nami nic nie wnosi do tematu więc nie ma co tego ciągnąć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dobrze odpowiadam na pytanie, brak synchronizacji kluczyka z EWS sprawi że przekaźnik w EWS nie uruchomi rozrusznika. Jednak w tym przypadku po odblokowaniu sygnału ze skrzyni biegów rozrusznik jest prawidłowo sterowany przez EWS więc kluczyk się synchronizuje. Inną sprawą jest to czy EWS odblokowuje wtrysk w ECU, błędu nie ma. Mimo wszystko zasugerowałem softwarowe usunięcie EWS ze sterownika żeby całkowicie wykluczyć jego uszkodzenie. Zawsze można wgrać spowrotem fabryczny wsad jeżeli zmiana nic nie wniesie. Autor miał rano spróbować podmienić przepustnicę ale jak dotąd nic nie pisze.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Post pod postem żeby autor widział.

Wykrecałeś cewki lub tą listwę z przewodami od cewek? Sterownik silnika wtyczka piąta na pinie6 musi być masa, u ciebie jej nie ma. Jest to punkt masowy X6456 jest to masa cewek! Więc na chwilę obecną nie masz iskry. Szukaj przy silniku urwanego przewodu lub nie przykręconego oczka, albo podaj na ten przewód masę.

IMG-20211206-184822.jpg

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.