Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Wybieram się do serwisu w związku z błędami w btool:

1)4513 termiczny czujnik poziomu oleju, sygnał

2)4203 Sterownik świec żarowych

3)4687 Siłownik przepustnicy

4)41F2 Wentylator elektryczny, sterowanie


co do pytania 1) koledzy gdzie znajduje się takowy czujnik ?

2) tu sytuacja opanowana mam sterownik po regeneracji zabezpieczony przed złapaniem zimnych lutów ,więc zrzucenie kolektora i hej.

3) wyskoczyło mi to dość nie spodziewanie, właściwie miałem sytuacje gdzie aku rozładował mi się do 0 -zgasły lampki nawe (zostawiłem obd adapter połączony z telefonem wa ucie :/), odpaliłem jakoś na kable jakoś za dwa dni miałem wymianę olejów itd. No ale, coś zaczęło auto jeździć jak z doczepioną przyczepą z obciążeniem, i spalania jakieś kosmos. Wrzuciłem btool powyskakiwali błędy w tym EGS - skrzynia ,zegary i jakieś pierdoly wszystko się pokasowało , zostało to co wyżej. Auto tak jakby pali spowrotem mniej , myśle że skrzynia sfiksowała , ale dpf dziwnie się wypalał tzn na trasie włączył wypalanie przy 20g zaczął wypalać i tak do 14g potem nagle spadło do 4 wyłączył wypalanie jak puszczałem nogę z gazu i załączał jak wciskałem i tak z kilka razy, niezbyt coś się wypalalo bo mam walnięty termostat więc temp była 50 stopni wkońcu skończył.

NIe zauważyłem ,żeby jakoś telepało przy gaszeniu, dpf coś tam wypala, pytanie - czy mogli coś popierdolic z wtyczkami np od przepustnicy jak składali maskownice przy wymienianiu filtra powietrza ?? przepustnic nowa wymieniona w serwisie bosha roku temu.

4)co to jest , dmuchawa już zdycha i czasem działa czasem nie, będę wymieniał czy to ma coś z tym wspólnego czy to wentylator chłodnicy albo klimy ??


ahah i i pytanie nr 5 , mam walnięty termostat ale niewiem który, objaw jest taki ,że nie trzyma temperatury podczas jazdy, przykładowo jak jest zimno 0-2stopni, potrafi nagrzać się na postoju czy w korku jak ruszam i czym szybciej jadę spada nawet do 50stopni, jak cieplej to mniej i analogicznie. Płynu nieznacznie mi ubywa, jak coś chłopaki grzebali ostatnio na serwisie przy podciśnieniu i egr to wspominali chyba ,że poci się coś płynem chłodniczym pod kolektorem ssącym. Czy to będzie główny termostat ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak masz walnięty termostat i nie ma temperatury, oraz przepustnica rzuca błedami to nie powinien wypalać. Warunki w sterowniku nie są spełnione. bimmer-tool ma jakieś fajne ustawienia, że potrafi wypalanie mocno wymusić, ale jak ma się wypalić jak nie ma temperatury?

Muł może być oznaką zapchanego DPFa. Możesz pomierzyć w tej aplikacji ciśnienie na DPF. Zerknij jak to wygląda. A przede wszystkim wymień termostaty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.