Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam problem z moim BMW E90.

Kierownica bije głównie przy prędkości około 100 km/h

Powyżej tej wartości zostają tylko nieprzyjemne wibracje na kierownicy.

Zakładałem 3 komplety różnych felg i opon nic nie pomogło .

Zmierzone tarcze i piasty , wszystko w normie .

Odwiedziłem już 2 mechaników i rozkładają ręce bo nie mogą znaleźć przyczyny . Ktoś miał podobny problem może ?

Opublikowano
Witam , mam problem z moim BMW E90.

Kierownica bije głównie przy prędkości około 100 km/h

Powyżej tej wartości zostają tylko nieprzyjemne wibracje na kierownicy.

Zakładałem 3 komplety różnych felg i opon nic nie pomogło .

Zmierzone tarcze i piasty , wszystko w normie .

Odwiedziłem już 2 mechaników i rozkładają ręce bo nie mogą znaleźć przyczyny . Ktoś miał podobny problem może ?

 

Miał w E46.

Wymienialem cala zawieche, piasty z lozyskami, kola wywazalem, dowazalem i dopiero po wymianie przekładni zero wibracji.

Opublikowano
Właśnie odbieram dzisiaj samochód od mechanika wszystko sprawdzone i stwierdził jedynie elastyczny łącznik wału ale wątpię , że to wyeliminuje bicie kierownicy :/
Opublikowano

Ale te wibracje masz tylko na kierownicy czy na całej budzie tez? Czy zagłówek pasażera Ci drga?

Pamiętam w e46, ze przednie piasty z łożyskami miałem też niby dobre, ale zapobiegawczo wymieniłem i było ciut lepiej (jeszcze przed wymiana przekladni).


Tutaj moze byc tez, ze wał musisz wyważyc ponownie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.