Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, to znowu ja :D


Kupiłem ostatnio lampy poliftowe z xenonem (każda lampa jest chyba z innego samochodu patrząc po zmatowieniu), miały być sprawne, okazały się, że chyba niekoniecznie.. W prawej lampie na pewno jest urwany jeden regulator, bo w środku wszystko lata i widać, że bolca nie ma.


Zacznę może od mocowania - w kupionych lampach w wejściu na żarnik nie było nic o co mógłbym się zaczepić, więc żarnik jest po prostu wpięty w czerwoną wtyczkę, wszystko wsadzone w gumę i się trzyma - pewnie czegoś brakuje. Jak poruszam gumą to lata i żarnik i lekko też tam środek tej lampy, pewnie powinno być przymocowane do tej lampy ale nie mam czym tego zrobić :/


Po odpaleniu auta, xenony idą do góry, ale delikatnie - jak jadę to widzę może 2-4m przede mną. Zgaszę światło, zapale od nowa - samopoziomowanie idzie na dół, po czym wraca do góry. Ruszałem tą gumą żeby podnieść to ręcznie, światło szło do góry, ale szczerze mówiąc końcówka "mocy" tego światła, nie robiło to większej różnicy


Kształt światła jest w literę V, przy czym na boki dużo dalej się rozchodzi, środek później jakby pusty. Patrzyłem regulacje przy lampach. Są po dwa bolce na lampę, skrajne nie działają kompletnie, natomiast to przy xenonie lewym działa - mam ustawione maks do góry. Prawa regulacja xenona w ogóle nie działa, ale światło jest na takiej samej wysokości co lewe - pewnie przez te luzy bo ułamany regulator i poszło maks do góry tak samo jak lewy (chociaż dziwne, bo lewy powinen być niżej)


Macie może pomysły co jest nie tak? Za samo rozklejenie lamp i wymiane jednego regulatora krzyknięto mi pół tysiąca a może się okazać głównym winowajcą ktoś inny :(


6acabb14ee315.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:duh:


Co ty "wazzupa" na poważnie wziąłeś?


1. Mocowania żarników sobie dokup, jak ma świecić jak nie jest ustawione w lampie prawidłowo?

2. Regulatory wymień - wystaczy mieć sprawne palce i dużo cierpliwości, robiłem u siebie jak padły świeciły w asfalt


A jak ktoś Ci sprzedawał te lampy jako sprawne to oddaj na reklamację. wróć do przedliftowych (bo rozumiem, że takie miałeś oryginalnie), za 500 pln to kupisz zestaw soczewek evox r i będziesz miał lepsze światła niż niejeden nowy samochód.

Do poliftowych Ci tego nie polecam, bo rozklejenie tych lamp klejonych na jakieś mega twarde dziadostwo to masakra. Pred liftem bardzo ładnie się rozbiera na części i składa.


A poza tym sprawdź czy masz żarniki oryginalne (około 170pln za sztukę kosztuką o ile dobrze pamiętam), a nie jakieś alegrowe dziady z chin po 15pln, bo to nawet w nalepszej lampie świecić będzie ledwo co i nie równo..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten lewy reflektor jest na pewno do ruchu prawostronnego? Mam wrażenie, że raczej nie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakie wróżenie z fusów? Konkretnie, jak chcesz, żeby to działało normalnie, to regulatory, mocowania żarników do lampy i porządne żarniki. Lampy są proste jak budowa cepa.

Ale poważnie piszę też żebyś się zastanowił czy nie lepiej mieć przedliftowe lampy z nowymi soczewkami, w przedlifcie wszystko o wiele łatwiej ograniesz bo nie są klejone na cement do plastiku..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...w przedlifcie wszystko o wiele łatwiej ograniesz bo nie są klejone na cement do plastiku..

Nie ma reguły. Mam dwa polifty i w jednym aucie był miękki klej, w drugim aucie w jednym reflektorze miękki, a drugi reflektor wymieniany (2007 rok) i klej twardy. Jak oprawki żarników uszkodzone to nowych nie dostaniesz, a używki w kosmicznych cenach. Na bank będą też wypalone odbłyśniki jeśli nigdy nie były regenerowane. Faktycznie najlepiej wtedy założyć EVOXy. Masz za 300 zł na Ali, mam takie świecą elegancko.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ten lewy to jakaś komedia. Na 100 oślepiasz innych kierowców. Ogarnij temat, bo to mega niebezpieczne.
Opublikowano
Ten lewy to jakaś komedia. Na 100 oślepiasz innych kierowców. Ogarnij temat, bo to mega niebezpieczne.

 


Wydaje mi sie ze nie oślepiam, bo zamontowałem teraz mocowanie jak ta lala, a lampy jeszcze gorzej w doł świecą. Jadąc żeby je zobaczyć to trseba się wychylić do góry..


No nic, umówiłem się z gościem od lamp i to ogarnie. Tylko dziwi mnie czemu lewa i prawa swieci tak samo nisko, skoro one nie sa od jednego auta a i lewa powinna swieciec niżej. Nawet jeśli Anglik to nie powinien swieciec pod maskę.



F45516-B3-3-E73-4-FE9-97-C7-91616333383-A.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podjedź pod ścianę. Linie odcięcia górne i dolne muszą się pokrywać dla obu reflektorów.


Coś takiego ma być __/ ̅ ̅ __/ ̅ ̅

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.