Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Posiadam e90 320i n46b20 i planuje zmienić serduszko. Nie ukrywam że wsadziłem kupę kasy w samochód więc nie widzi mi się sprzedawania go i kupowania znowu czegoś co trzeba doprowadzać do porządku, dlatego też myśl o swapie. Myślałem o różnych kombinacjach v8 ale chyba rozsądniejszym pomysłem będzie 3.0 i tu myśl o silniku m54b30.

Moje pytanie czy ktoś bawił się w taką podmiankę? Chciałbym sie dowiedzieć co ewentualnie może pasować z n46, co trzeba zmienić(a jeśli trzeba to na co).

Liczę na waszą pomoc.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Bez sensu. lepiej sprzedać i kupić 3.0.

Silnik, skrzynia, dyfer, hamulce, elektronika, a jak coś wyjdzie za jakiś czas to weź to naprawiaj w tym całym bajzlu nikt nie znajdzie usterki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co chwile ktos wskakuje z najbardziej idiotycznym pomyslem swapu silnika w takim starym i tanim aucie jak e90. Bylo juz n45, n43, teraz jeszcze n46, byli tez tacy co turbo chcieli wstawiac :duh: To sie nie oplaca i nie ma sensu.
Opublikowano
Co chwile ktos wskakuje z najbardziej idiotycznym pomyslem swapu silnika w takim starym i tanim aucie jak e90. Bylo juz n45, n43, teraz jeszcze n46, byli tez tacy co turbo chcieli wstawiac :duh: To sie nie oplaca i nie ma sensu.

 

Tak jak pisałem nie mam zamiaru sprzedawać czegoś w co wsadziłem kupę kasy i kupować kolejnego samochodu i doprowadzać do porządku. Patrząc na m54b30 bardziej myślałem o wsadzeniu go razem z turbo ewentualnie m62b44/48.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ty siebie czytasz? Jak mogles w 320i wsadzic kupe kasy? Przeciez to nie realne przy tym silniku i aucie. Ile wsadziles? 10tys? Przeciez to grosze jesli zastanawiasz sie nad projektem typu m54 czy, o zgrozo m62....
Opublikowano

Stracisz na tym kupę kasy ,czasu i nerwów. Gra nie warta świeczki.

A tak po za tym to czemu M54? Taka zmiana to nawet nie upgrade ,a downgrade.


Zbieraj na coś porządnego , a takie "projekty" zostaw ludziom z branży.

Opublikowano

Skąd ten pomysł, jeździłeś M54, chyba jeszcze się taki elektronik/rzeźbiarz nie narodził, żeby to ogarnąć?


To ledwo ciągnie E46 chyba że wciśniesz gaz do końca i tak zostawisz, ale w E90 chyba nie o to chodzi tylko raczej o normalną jazdę z dołu.


W co można wsadzić kupę kasy w 2l e90??? Poza silnikiem oczywiście, który chcesz wymienić.


Jeśli we wnętrze to tym lepiej, włożysz do nowego nabytku, łatwiej kupić ze słabym środkiem niż ze słabym silnikiem.


Nie oszukuj się jeśli e90 to tylko M57 i N54.

Opublikowano
Ty siebie czytasz? Jak mogles w 320i wsadzic kupe kasy? Przeciez to nie realne przy tym silniku i aucie. Ile wsadziles? 10tys? Przeciez to grosze jesli zastanawiasz sie nad projektem typu m54 czy, o zgrozo m62....

 

Tutaj akurat więcej mnie felgi i zawias kosztował niż to co napisałeś :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pamietaj, na tym forum jest duzo chlopakow co przewalilo nie jedno bmw, nie jedno e90, wiemy ile kosztuje zawias do tych aut. Jesli chcesz brnac w temat swapu, to zawsze szukasz czegos w danym typoszergu, tutaj, e90. Kupujesz drugie auto, np anglika w Polsce, kupujesz do danego silnika cala wiazke EU, rozbierasz cale swoje auto, wymieniasz cala wiazke, rozbierasz dawce i przekladasz cala mechanike oraz elektronike do swojego. Jesli stac cie na to, nie ma problemu. Inaczej sie nie da. Robilem to i jest ogrom roznic, od chlodnic, przez kazda rurke, wezyk, kabelek, sterownik, mocowanie, dyfer, wal, skrzynia, zawieszenie, piasty....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.