Skocz do zawartości

Nie działa centralny zamek gdy pali się swiatlo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co moz być gdy jeżeli otwieram drzwi zapala się światło w podsufitce zamykam drzwi i chce zamknąć samochód to centralny nie reaguje, gdy poczekam aż światło zgaśnie wtedy normalnie mogę zamykać i otwierać samochód?

Gdy wysiadam z auta i sam kliknę na podsufitce wyłączenie światła i zamknę drzwi to centralny także działa dobrze.

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Stało się tak z dnia na dzień? Po za tym nic innego się nie dzieje typu otwierasz osłonę przeciwsłoneczną odsuwasz lusterko jednak lampka się nie zapala a gaśnie radio i resetuje się licznik?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Kupiłem samochód to tak już było zawsze przed zamknięciem drzwi musiałem wyłączyć światło guzikiem ręcznie. Nie mam w słoneczku lampek. Z radiem nic się nie dzieje licznik się nie resetuje. Dodam jeszcze że nie mam oryginalnego sterownika centralki tzn. guziki zamykania na kluczu tylko mam oddzielny pilot do sterowania zamkami
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trzeba było od tego zacząć. Tu niestety nie ma innego wyjścia jak dogrzebać się do centralki centralnego zamka i sprawdzić jak jest podłączony bo coś jest ewidentnie spaprane.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Większość kabli od centralki nie jest podłączona podlaczony jest plus minus kabel żółty i żółty z czarnym paskiem także do plusa i dwa przewody brązowe do sygnału kierunkowskazów z czego kierunki przestały się świecić niewiadomo czemu, jak drzwi pasażera były otwarte i ta zapadka co zamyka się w słupku byla zamknięta kierunki mrygly jak zamknąłem normalnie drzwi kierunków nie było a teraz wcale nie ma a centralka daje odgłosy mrugania kierunkow
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest tam jakaś nazwa centralki? Gdzie konkretnie jest wpięte zasilanie i sterowanie zamkiem?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Centralka to RTX SE2D cała centralka jest podpięta tam gdzie moduł komfortu siedzi lewe drzwi pasażera plus z tego co widziałem jest z tego pudełka pośrodku co chyba steruje oświetleniem kierunkami its masa też z tamtad jest i od tej puszki ktoś podłączył przekaźnik jest tam wpięty tylko plus i minus o dziwo przekaźnik wcale nie klika natomiast jak odepne plusa z niego to piloty centralki nie działają a te kable z tego przekaźnika nawet nie idą do centralki
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego konkretnie, gdzie jest powpinane, do jakiego modułu, w którą wtyczkę, pod który pin ewentualnie jaki kolor przewodu.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz może schemat od tej centralki? Nie mogę znaleźć dla wersji se2d.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Jest zamontowany przekaźnik który plus jest podłączony pod kabel czerwony z niebieskim paskiem jak mierze miernikiem napięcia tam nie ma pokazuje się dopiero jak zapale światło. A plus z centralki jest podłączony pod stały plus. Coś to rozjaśniło? Bo z telefonu nieoge zdjęć dodać :/
Opublikowano

W centralce są 2 pomarańczowe przewody według schematu powinny być podłączone do masy jak łącze jeden do masy centralka zamyka się przy świetle światło gaśnie ale otwierają się szyby jak zapale światło ręcznie to zamki otwierają się. A jak podłącze drugi pomarańczowy kabel do masy to zamki się otwierają się i szyby się otwierają.

Dodam że jak przytrzymamy otwieranie w zamku w bagażniku bo tylko tam mogę zamykać z kluczyka to szyby ani się nie otwierają ani nie zamykaja

Opublikowano

0xWz2Z.jpg

ioGv8x.jpg


Zamontowany jest taki przekaźnik są podłączone 3 przewody na przekaźniku jest wpięty konektor z czerwoną izolacja na tym przewodzie pokazuje się napięcie gdy zapalone jest oświetlenie wewnątrz samochodu gdy światło zgasze napięcie tu znika, i są podłączone 2 czarne przewody masowe z czego połączenie masy jest jedno i ten przewód się rozgałęzia. Przewód czerwony na przekaźniku jest podłączony do kabla czerwonego z niebieskim paskiem do modułu który jest za schowkiem pasażera na środku. Rozebrałem ten przekaźnik i patrzyłem czy zwiera się cewka jak jest napięcie (przekaźnik wcale nie klika) jak zawarłem cewkę palcem było słychać jakieś kliknięcia w tym module za schowkiem. Ni jak w żaden sposób nawet po zwarciu tej cewki nie można zamknąć samochodu z pilota na zapalonym świetle. Jak np odlacze ten czerwony przewodził z tego przekaźnika pilot centralnego zamka wogole nie reaguje. Proszę o pomoc


3GqmdN.jpg

Tu proszę schemacik z tej centralki która mam zamontowana. Dziekuje


Edit.

Miałem też podłączony przekaźnik i tam były podłączone przewody od kierunkowskazów poprzez diody separujace wyjąłem ten przekaźnik bo w środku był zalany wodą kierunki i tak działają bez niego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.