Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam E30 316i 1.6 z 90 roku i sie tak zastanawiam czy jej nie przerobic na gaz lecz mam obawy czy po przerobce nie poleci uszczelka pod glowica przeplywomierz itp czy lepiej se odpuscic spalanie benzynki tak okolo 12l w cyklu mieszanym i niezbyt oszczednej jezdzie :dance:
  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zdecydowanie sobie odpusc.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano

Jestem w stanie się założyć, że ani MIŁOSZ1, ani Floyd gazu w swoich autach nie mają...

Musisz sobie przeliczyć, czy inwestycja się zwróci i tyle. Jeżeli masz autem zamiar pojeździć sporo, a nie chcesz kłopotów - wsadzaj sekwencję. Jeżeli chcesz to zrobić taniej, ale z ryzykiem kłopotów - wkładaj II generację.

 

Aaaa, jeszcze jedno, jak ktoś Ci mówi, że "beemki nie lubią gazu" to wypłać mu ode mnie takiego ładnego liścia w czoło :) Jeżeli tak mówi gazownik, to znaczy, że nie umie gazować, tylko robi same fiaty. Jeżeli to mówi nie gazownik, to znaczy, że ten ktoś nigdy gazu nie miał. Najważniejszy w instalacji jest... GAZOWNIK, musi wiedzieć, co robi!

Kai
Opublikowano

Bez skrajności, na gazie jest taniej ale porównywać do benzyny nie ma co. Zawsze występują spadki osiągów niezależnie od generacji instalki mniejsze (nie zauważalne) lub większe ale zawsze występują pisze to jako użytkownik IIgen, IVgen i miałem przyjemność jeździć też na V.

Co do gazowania Fiatów też nie jest kolorowo nawet SC ma już dwie sondy no i ta wspaniała elektronika wolałbym mieć zagazowane 3 BMW niż jednego Fiata no chyba, że mowa o dużym Fiacie :lol: - pisze jako użytkownik nie jestem monterem.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
wstawilem sekwencje do mojej 36 (93r) i uwazam ze chodzi ladnie. na butli 50L moge przejechac w trasie 500km... duzo cholernie duzo jezdze na trasach dlatego jestem zadowolony .
Opublikowano
www.kudys.wv.pl/lpg - przelicz i się zastanów...

świetny kalkulatorek

 

co do gazu w BMW, to jest chyba tyle samo przeciwników, co zwolenników

sam bym wolał jeździć bez LPG, ale beemki mają spory apetyt

w te wakacje padła mi głowica - podejrzewam, że gaz (ma wyższą temperaturę spalania) przyczynił się do tego w jakims stopniu, jednak kasa zaoszczędzona na paliwie i tak jest większa

instalację można wziąć na raty i wówczas koszty będa się rozkładały - wyjdzie taniej niż na Pb, ale oczywiście coś za coś

 

BTW - jak założysz gaz do E30, to nic Ci nie poleci - chyba, że już jest źle

w przeciwieństwie do m20 silniki m40 są prawie niewrażliwe na przegrzanie

 

mi kiedyś poszła w mojej E30 316i (M40) pompa i auto zagotowało się na skrzyżowaniu w Warszawie - oczwiście wywaliło płyn itp.

dolewając zimnej wody (kilka razy podczas przejzadu na odcinku niespełna 30km) dojechałem do Otwocka i wymieniłem pompę - auto normalnie chodziło jakby nic się nie stało - ani uszczelka, ani głowica nie odczuły tej przygody - m20 (zwłaszcza b25) po takim zdarzeniu kwalifikowały by się już do wymiany głowicy

 

nie wiem ile teraz kosztuje założenie gazowni do M40 ale ja bym raczej zakładał - u mnie zaraz po założeniu nie odczułem różnicy w osiągach (które nota bene w 316i nie są jakies piorunujące :wink: )

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
osobiscie jestem za zalozeniem gazu, mam w swojej m40 1,8 i chodzi super mimo iz to 2 gen instalka brc, przejechalem na gazie prawie 15 tys km, fakt faktem na poczatku byly klopoty to obroty skakaly itp, ale teraz jak sie dotarlo wszystko i wyregulowali mi to naprawde jest super, instalke wlozylem 5 miechow temu juz nie dlugo sie zwroci :D
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam Wszystkich Klubowiczow

i od razu przechodze do sprawy, chcialbym sie poradzic, co zrobic.Kupilem niedawno BMW 318is z 93 roku, byla na gazie(II generacji) ale niestety prawie od razu pojawily sie z nim problemy.Najpierw strzelila guma ktora laczy sie z kolektorem ssacym, obroty faluja (szczegolnie na gazie), a dodatkowo ostatnio instalacja kichnela i rozwalilo przeplywomierz. Tak sie zastanawiam, czy nie warto by bylo przerobic moja instalacje na sekwencje??? Bylem juz u jednego mechaniora i powoiedzial mi ze zmiescilby sie w kwocie 2.000 zł Prosze o porade czy warto robic ta sekwencje?czy nie zawracac sobie glowy i probowac naprawiac i jezdzic na starej instalacji, a moze w ogole dac sobie spokoj z gazem. Prosze Wszystkich o Kontakt POZDRAWIAM BMW KROLUJE

Opublikowano
Witam Wszystkich Klubowiczow

i od razu przechodze do sprawy,.......................

jeśli jeździsz bardzo dużo, to możesz myśleć o tej przeróbce. Natomiast jeżeli jezdzisz umiarkowanie i czujesz, ze stać Cie na Pb(is nie pali az tak duzo podobno), to wymontuj LPG i ciesz się fabryką.

pozdrawiam

Prezes


Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka & •Malutka

Opublikowano

Zakładać czy nie :?:

Pytanie na czasie - przy obecnych cenach zupki i spodziewanych cenach gasssssu przestaje się to ekonomicznie opłacać (jak dowalą 20% podwyżki akcyzy na gasss to różnica pomiędzy jednym a drugim zejdzie na mniej niż 1 zł a może i jeszcze mniej). Jeśli weźmiesz pod uwagę, że spali ci te 25% więcej to czy to się opłaca :duh:

Inna sprawa to ile jest warte twoje auto? Zakładasz instalacje która warta jest prawie połowę wartości samochodu :mad2:

I jeszcze tak całkiem prywatne moje zdanie: Dziwnie się czuję jak widze Bumke podłączoną na stacji do gassssowej kuchenki :oops:

http://images22.fotosik.pl/34/375df5381f18b28am.jpg

Moja śliczna była..........teraz w Gliwicach

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
BMW na lpg ..:duh: :mad2: :nienie:

Powstrzymujmy się od nic niewnoszących komentarzy... :cool2:

 

ten kometarz wnosi to ze przerabianie BMW na instalacje gazowa moim zdaniem jest zwyklym bandyctwem - to chyba wynika z tego zapisu :roll:

http://www.toya.net.pl/~yeahman/00/bmw4.jpg
Opublikowano
BMW na lpg ..:duh: :mad2: :nienie:

Powstrzymujmy się od nic niewnoszących komentarzy... :cool2:

 

ten kometarz wnosi to ze przerabianie BMW na instalacje gazowa moim zdaniem jest zwyklym bandyctwem - to chyba wynika z tego zapisu :roll:

dla 90% społeczeństwa BMW to zwykły samochód, jak Toyota czy Opel a nawet gorszy bo dla bandytów, więc nadal jest to zbędny komentarz. Noszenie telefonu czy kluczy na "smyczy" tez jest bandyctwem?? bez przesady... koniec OT :wink:

pozdrawiam

Prezes


Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka & •Malutka

Opublikowano
Sorry Prezes ale nie rozumiem Cie - tak czy inaczej uwazam że gaz to nadaje sie do pieczenia kurczaka :lol:
http://www.toya.net.pl/~yeahman/00/bmw4.jpg
Opublikowano
Sorry Prezes ale nie rozumiem Cie - tak czy inaczej uwazam że gaz to nadaje sie do pieczenia kurczaka :lol:

 

Podzielam powyższe zdanie :clap:

Gaz jest dla kogoś kogo nie stać na jazdę samochodem, którego to fabryka przystosowała do benzyny a nie gazu. 120 stopni cersjusza to wzrost temperatury spalania na każdym cylindrze i to jest fakt nie przypuszczenie.

Sam jeździłem na gazie i byłem zadowolony z niskich kosztów do czasu gdy:

umarł silnik a dokładniej tłok na pierwszym garze nie wytrzymał. Pojechałem ztym do serwisu i usłyszałem opinię faceta który w prosty sposób podszedł do sprawy "...jeżeli nie stać pana na paliwo na którym jeździ pana samochód trzeba zmienić samochód..." Wiem że większość z Nas chciało by jeździć za grosze ale zapytajmy znajomych mechaników z jakimi problemami przyjeżdżają ludzie...10% to bździny 30% zawieszeni i ukł. wydechowy 60% silnik w tym jakieś 40% standardowo uszczelka pod głowicą a żeby było ciekawiej to w 9 na 10 autek z walniętą uszczelką był LPG a czemu bo silniczek a dokładnie głowica dostaje więcej ciepełka.

Moje zdanie silnik benzynowy potrzebuje benzyny, disel ropy, - Czy nie doświadczyliście metaforycznego przykładu z zawieszeniem np. po ilu kilometrach zaczął stukać łącznik stabilizatora orginał a po ilu podróbka.

Tak to już jest czasami auto wytrzyma tą zmiane i wszystko jest ok a czasami nie.

Jestem zdecydowanie na NIE LPG

kupiłem 523i 2500cm i nie będę jej przerabiał na kuchenkę gazową :hand:

Opublikowano

dla mnie to wszsytko jest smieszne...moze poprostu na gazie trzeba umiec jezdzic ?? jakos w tym i w poprzednim autku nic mi sie nie psuje wielu znajomych mam tez wszsytko w porzadku nie wiem moze to tez zalezy od gazownika....ja mam sekwencje z ktorej jestem bardzo zadowolony..naszczescie macie wybor: lpg, pb, cng , on i jeszce jakies inne ... Poprostu kazdy jezdzi tym na co go stac....

 

Kolego yeahmann ja robie miesiecznie ok 3 tysiecy po samym miescie i kalkulujem i sie zalozyc instalke tymbardziej ze nie zamierzam szybko zmieniac autka.. nie wiem moze ty swoim autkiem jezdzisz sporadycznie wiec ci sie nei dziwie ze jezdzisz na PB bo LPG u ciebie to byloby nuie porpzumienie :)

Opublikowano

Eeetam benzyna to benzyna - kolor, zapach to jest to !! :8)

 

Jak jade z jakims kumplem "kuchenką" to mam wrazenie ze zaraz mama krzyknie "kurczak gotowy!" to apropo zapachu :lol:

http://www.toya.net.pl/~yeahman/00/bmw4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.