Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, po mam problem z katalizatorami (obydwoma), wyświetla się błąd o zapchaniu przez co świeci cały czas check engine. Pierwsze, spróbowałem zamontować emulatory na 2 sondy lambda za katami. Ale błąd wrócił. Ostatecznością będzie zakup nowych / używanych katów. Ale na necie znalazłem informację, że można zregenerować takie katy. Chciałem dopytać, czy ktoś próbował i czy pomogło? Mój mechanik stwierdził, że katy już się zużyły (przebieg 300 tyś+).

A może polecicie jakieś zamienniki nowe? Bo orginały to średnio opłacalny koszt :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zamiennik jedyny sensowny to awg Polonez mos30, wiem nazwa śmieszna, ale montują je najwięksi tunerzy i producenci custom układów wydechowych w Polsce ;-) jak weźmiesz 200cpsi to jeszcze kilka koni dojdzie ;-)

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
I to będą katy, po których nic nie trzeba będzie przerabiać? W sensie montaż i check engine gaśnie? Czy może to się wiąże ze zmianami np. w sofcie, czy coś?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nic nie trzeba przerabiać.. tylko bierz normę euro 4 i oczywiście pod średnicę kolektora musi być średnica kata

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.