Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od jakiegoś czasu czasem podczas szybkiej jazdy około 160-180 km/h i przyśpieszania poczułem delikatne wibracje. Występowało to sporadycznie i myślałem, że to nierówna nawierzchnia bo takie były odczucia. Jednak wczoraj jadąc spokojnie na trasie nagle podczas przyśpieszenia poczułem takie same wibracje ale dużo większe a także spadek mocy. Po chwili stwierdziłem że nie da się tak dalej jechać i się zatrzymałem. Na desce nic nie wyskoczyło. Dodatkowo po chwili z silnika zaczęło być słychać stuki wraz ze wzrostem obrotów. Podłączyłem telefon z btool i pokazało nastepujace błedy.

2a6a00, 2a6b00, 2a6800

Błędy oznaczają coś w stylu regulator płynnie działający wielkość korekty poza dozwolonym zakresem cylindrów 1,3,6. Sprawcziłem korekty wtryskiwaczy i rzeczywiście wortości były sporo odbiegające od normy na wszystkich, w jednym nawet powyżej 3. Niepamiętam teraz na plus czy minus. Dziwne bo dopiero co kilka dni temu sprawdzałem i korekty były bardzo dobre rzędu 0,20 do 0,50. Kierowca z pomocy drogowej stwierdził że ten stuk to prawdopodobnie jakiś wtryskiwacz stuka. Może ktoś się wypowiedzieć na ten temat? Rozumiem jakby jeden wtryskiwacz padł ale trzy lub wszystkie w tym samym czasie? Może to coś innego spowodowało problemy z wtryskiwaczami. Przebieg 130000 km, filtr paliwa wymieniany jakies 5000 km temu. Paliwo bp ultimate tankowane zawsze.

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.