Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Czy ktoś z was miał problem z odmą w n57? f10 535d W rurce od odmy było pełno oleju. Po odkreceniu korka wlewu oleju dmucha białym dymem. Olej przedostaje sie i wycieka z kolektora.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Aby wszystko wyszło jak najtaniej to ma początek zaproponuje ci....


1. odkręć szyjkę wlewu oleju i wymień oring..... uważaj bo w tym miejscu jest sporo piasku, rób tak aby nie wpadł do silnika, może na początku pędzelek + zmywacz hamulcowy a na końcu odkręcenie w/w szyjki.....

Oring , część nr. 16

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/F10/Europe/530d-N57/browse/engine/cylinder_head_cover/

Oring ma wymiary 51 x 3,8


2. po punkcie nr.1 oczyść wcześniej wspomnianym zmywaczem całą rurkę odmy , co jakiś czas sprawdzaj miejsca w których pociła się rurka , jeśli nadal będzie w oleju ( chodzi ci o pocenie się rurki na zewnątrz ????? ) wymień ją ( jeśli ruja będzie cała można wymienić same oringi ).


3 . Odma.......w N47 wymienia się odmę , warto to zrobić ponieważ z biegiem czasu traci ona na elastyczności nie mówiąc o uszkodzeniu ( chodź jest to bardzo rzadkie ).

Opublikowano
W n57 odma jest niewymienna jest zintegrowana z obudową osłony zaworów. Natomiast możesz wymienić membranę ze sprężyna obudowy odmy. Koszt to koło 70 PLN
Opublikowano
Membrana ze sprężyną już wymieniona, rurka tak samo, kompletnie nic to nie dało :( Może jednak warto wymienić całą pokrywę
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.